ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ شهريور

یکی از نتایج تحریم اخیر ایران توسط انجمن جهانی موبایل عدم حضور نمایندگان ایران در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون است که مقامات دولتی و خصوصی ایران برای حل مشکل درحال مذاکره هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ شهريور

Rackspace در روز جاری خبر از خرید شرکت Datapipe، یکی از بزرگ‌ترین رقبای خود در حوزه‌ی کسب‌وکارهای رایانش ابری خصوصی و عمومی داد. Rackspace انتظار دارد این خرید تا فصل مالی آینده نهایی گردد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ شهريور

همان‌طور که تغییرات در شیوه‌ی ساخت گوشی‌های تلفن همراه در راه است، سخت است که ذهن کاربران به سمت گوشی Mi Mix نرود. این گوشی محصولی است که طراح معروف Philippe Starck بر روی آن کار کرده و از نظر صفحه‌نمایش لبه به لبه‌ی آن حائز اهمیت است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ شهريور

مهلت پایانی برای این اطلاعیه از طرف دولت چین تعیین می‌شود، چرا که این دولت به دنبال تنگ‌تر کردن نظارت خود بر گفتگوهای آنلاین پیش از کنگره‌ی Communist Party در ماه آینده است. سایت بلاگ‌نویسی کوچک Weibo در چین، مهلت زمانی را از روز جمعه تعیین کرد تا کاربرانش حساب کاربری‌های خود را با نام‌های واقعی‌شان تایید کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ شهريور

Hyperloop Transportation Technologies، پروژه‌ی جمع‌سپاری یا انبوه‌سپاری Hyperloop متعلق به Drik Ahlborn، معامله‌ای دیگر را در کشوری دیگر امضا کرد. این شرکت همکاری را با هیأت‌مدیره‌ی توسعه‌ی صنتی آندرا پرادش در هند، با هدف ایجاد یک حلقه‌ی ارتباطی بین دو شهر Amarvati و Vijayawada شروع کرد. این دو یک یادداشت تفاهم امضا کردند که به HTT اجازه می‌دهد تا راه‌های احتمالی برای این سیستم را بررسی کند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ شهريور

از زمان انتشار این مقاله، Google پخش YouTube را به صورت HDR بر روی Google Pixel، LG V30 و Sony Xperia XZ Premium ارائه کرده است. Redditor DeadmanInc YB در صفحه‌ی اول اینترنت تصویری از یک ویدئوی YouTube با گزینه‌هایی با کیفیت مختلفی که در دسترس آن‌ها است به اشتراک گذاشته است. این تصویر آرایش استانداردی از گزینه‌های رزولوشن بین 144 تا بیش از 1440 را همراه با 60EFS نشان می‌دهد، همچنین در آن یک تگ HDR وجود دارد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ شهريور

قبل از هر چیزی لازم است ابتدا واژه‌ی اینترنت اشیا را بررسی کنیم. زمان زیادی نمی‌گذرد که اصطلاح اینترنت اشیا در بازار فناوری بر سر زبان ها است. ممکن است در ابتدا این واژه برای شنونده کمی نامانوس باشد اما با توضیح کوتاهی در مورد آن به راحتی از اهمیت بالای آن آگاه خواهیم شد. در تعریف ساده به تمامی دستگاه های تکنولوژیکی که از طریق اینترنت با هم ارتباط پیدا می کنند اینترنت اشیا گفته می‌شود.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ شهريور

نشست خبری سومین لیگ بازی‌های رایانه‌ای ایران با حضور حسن کریمی قدوسی، مدیرعامل بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و عباس ارضی مدیرعامل شرکت مکعب، نماینده ی جام جهانی ورزش‌های الکترونیکی ESWC، همزمان با هفتمین روز این مسابقات برگزار شد.

ادامه مطلب