موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ شهريور

تحلیلگران آمریکایی آژانس Strategy Analytics، به تازگی نتایج تحقیقات خود را در مورد درآمد حاصل از فروش iPhone 8 را تا سال 2018، منتشر کردند. از نظر این تحلیلگران این کمپانی آمریکایی درآمدی معادل یک تریلیون دلار را کسب خواهد کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ شهريور

قرار است در آینده ای نه چندان دور گوشی هوشمند جدیدی از ASUS با مدل X018D رونمایی شود. این محصول در مقایسه با دیگر هم رده های خود بی نظیر است و دارای صفحه نمایش 5 اینچی و پردازنده‌ی SoC MediaTek MT6750T خواهد بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۱ شهريور

آخرین اخبار مربوط به پرچمدار جدید Apple منتشر شد. بر اساس این خبر گوشی هوشمند iPhone 8 در تاریخ 12 سپتامبر رونمایی خواهد شد. این کمپانی چندی پیش نسخه‌ی جدیدی از سیستم عامل iOS را به نمایش درآورد. به گفته‌ی توسعه دهندگان، سیستم عامل جدید قابلیت های بسیار جالبی خواهد داشت. کارشناسان خاطر نشان می کنند که FaceID و TouchID می توانند یکدیگر را تکمیل کنند، اما هنوز نظر دادن در مورد جایگزینی آن کمی سخت است. در میان این نوآوری ها می توان از تکنولوژی جدید تشخیص چهره به جای اسکنر اثرانگشت بهره برد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۰ شهريور

به نظر می‌رسد دیگر Apple کنترلی بر روی نشر داده‌های سخت‌افزارهای جدید خود ندارد. پس از اطلاعات منتشر شده در خصوص iPhone جدید، حال نوبت به انتشار مشخصات Apple TV 4K می‌باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۰ شهريور

کاربران Tesla به طور معمول با توجه به میزان مسافت تحت پوشش خودروی خود، از نزدیک‌ترین سوپرشارژرها مطلع هستند. اهمیت آنان در این است که این سوپرشارژرها باتری‌های خودرو را در کم‌تر از یک ساعت شارژ می‌کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۰ شهريور

Elon Musk عکسی از لباس فضایی SpaceX را به اشتراک گذاشته که در داخل این شرکت طراحی شده است. این دومین عکس به اشتراک‌گذاری شده توسط Elon Musk ازلباس فضایی جدیدش است. اما این عکس جدید اولین تصویر از این لباس فضایی در نمایی کامل است. این عکس بیشتر بر روی طراحی سر و شانه‌ها متمرکز است. ارائه‌ی کاملی از این لباس، ماسک صورت و کلاه، شانه‌های زاویه‌دار و طراحی سیاه و سفید را نشان می‌دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۰ شهريور

به نقل از رویترز، افرادی آشنا با موضوع اعلام کردند Apple Inc به دنبال این است تا Western Digital را از تحت کنترل در آوردن تجارت تراشه‌ی Toshiba منصرف کند و برای رسیدن به این هدف، Apple گروه Western Digital را تهدید به عدم فروش محصولات خود به آن در آینده‌ی نزدیک کرده است. این منابع در روز جمعه اعلام کردند، از آنجایی که Apple از تراشه‌های حافظه‌ی فلش Toshiba در محصولات iPhone خود استفاده می‌کند، نگران است که اگر Western Digital تصمیم خود را عملی کند، قدرت چانه‌زنی بر سر قیمت با Toshiba را از دست بدهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۰ شهريور

شایعاتی از تایوان اشاره دارد به اینکه Google در حال آماده شدن برای خرید قسمتی یا تمامی بخش گوشی‌های هوشمند HTC است. اگر این موضوع درست باشد، پایانی غم‌انگیز برای اولین شرکت سازنده‌ی گوشی‌های همراه Android خواهد بود. به هر حال چیزی که مشخص نیست این است که چرا Google قصد خرید HTC را دارد، و چه چیزی آن را از معامله خارج می‌کند.

ادامه مطلب