ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۹ شهريور

طبق آخرین اطلاعات، شرکت مخابرات ایران حدود ٦٥٠ میلیارد تومان در بخش تلفن ثابت با عدم وصول مواجه بوده و برای کاهش این رقم برنامه‌های تشویقی برای مشترکان بدهکار تدوین کرده‌ است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۹ شهريور

یک روز دیگر، یک سقوط دیگر و یک ممنوعیت چینی دیگر. این‌بار همانطور که خبرگزاری رویترز اعلام کرد، گزارشی از سایت اخبار مالی Caixin، بیان کرده که دولت چین قصد دارد مبادلات ارز رمزنگاری شده در چین را ممنوع کند. به طور خاص در این گزارش آمده است که شهروندان چینی قادر نخواهند بود برای مبادلات خود از بیت‌کوین استفاده کنند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۹ شهريور

تقریبا یکسال از زمان اعلام همکاری Microsoft و Adobe درباره‌ی پروژه‌های استراتژیک Azure Cloud و Marketing Cloud می‌گذرد. اما این تنها اولین قدم برای این دو شرکت بود. امروز این دو شرکت گسترش مهمی از این همکاری را اعلام کردند که شراکت آن ها را در زمینه‌های امضای الکترونیکی و ارتباطات تیمی نشان می‌دهد. به طور خاص، این معاهده‌ی گسترش یافته بدان معنا است که Adobe Sign تبدیل به گزینه و راه حل امضای الکترونیکی مایکروسافت، همراه با ادغام در Office 365 و Dynamic 365 خواهد شد. در حالیکه Microsoft Team، رقیب Slack این شرکت تبدیل به خدمات همکاری مطلوب برای Adobe Creative Cloud، Document Cloud و Experience Cloud خواهد شد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۹ شهريور

شرکت بازرسی اتوماتیک Avitas Systems که یک شرکت GE Venture است، در حال استفاده از DGX-1 و DGX Station برای آموزش هوش مصنوعی مبتنی بر شکبه‌ی عصبی خود است تا قادر باشد به سرعت و به طور مستمر نقایص موجود در تجهیزات صنعتی را شناسایی کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۸ شهريور

طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته قرار است Microsoft رویدادی را در اواخر ماه اکتبر و یا اوائل ماه نوامبر در لندن برگزار نماید. تمرکز این رویداد بر روی سری محصولات Surface می‌باشد، بنابراین انتظار می‌رود حداقل یک دستگاه سخت‌افزاری در این رویداد رونمایی گردد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۸ شهريور

پس از اتفاقات پیش آمده برای Note 7، خیلی‌ها گمان کردند خط تولید سری Note دچار مشکلاتی شود و با اقبال عمومی مواجه نگردد. اما عرضه‌ی Note 8 حتی با قیمت پایه‌ی ۹۳۰ دلاری آن Samsung را به بازگشت به روزهای خوبش امیدوار کرده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۸ شهريور

Lenovo چند سال پیش به دلیل پیش نصب برنامه‌ی تبلیغاتی VisualDiscovery بر روی برخی محصولاتش از سوی دادگاهی محکوم به پرداخت جریمه شده بود. حال که مدتی از آن زمان می‌گذرد، این شرکت موافقت خود را با پرداخت ۳.۵ میلیون دلار جریمه اعلام کرده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۸ شهريور

Google در روز جاری خبر از طراحی مجدد صفحه‌ی حریم‌ خصوصی و امنیت سرویس‌های خود را داد. صفحه‌ای که کنترل تمامی امور مرتبط با امنیت و حریم خصوصی سرویس‌های این شرکت را در خود یکجا تجمیع کرده است. همچنین از طریق این صفحه امکان خروج از طرح‌های تبلیغاتی مشخص و بررسی دسترسی سرویس‌های third-party به حساب‌کاربری Google امکان‌پذیر می‌باشد.

ادامه مطلب