گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۴ شهريور

بر اساس گزارشی از سایت خبری The Ken در هند، Google در حال افزایش تمرکز بر هند است و قصد دارد به زودی در هفته‌ی آینده برنامه‌های خدمات پرداخت دیجیتال محلی در هند را معرفی کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۴ شهريور

منابعی آشنا با موضوع به TechCrunch گفتند: گروه ژاپنی SoftBank، گروه سرمایه‌گذاری آمریکایی Dragoneer و غول چینی به اشتراک‌گذاری ماشین Didi در حال نزدیک شدن به نهایی کردن سرمایه‌گذاری در Uber از طریق سرمایه‌گذاری مشارکتی هستند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۴ شهريور

یک گروه از دانشمندان نیوزیلندی تحقیقاتی را بر روی الیاف مصنوعی خواب انجام داده اند. آن ها دریافتند، کالای خواب از الیاف مصنوعی برای سلامت انسان خطرناک هستند. علاوه بر این دانشمندان می گویند که والدین نباید به هیچ عنوان برای کودکان خود لباس های خواب از جنس الیاف مصنوعی انتخاب کنند زیرا سبب ایجاد آلرژی در آنان خواهد شد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۴ شهريور

با توجه به اطلاعات جدید از App Annie که امروز منتشر شد، آمریکایی‌ها در ماه جولای گذشته نزدیک به یک میلیارد ساعت را صرف تماشای ویدئوهای یوتیوب بر روی Android کرده‌اند. این بزرگ‌ترین مقدار زمان صرف شده در هر برنامه‌ی ویدئویی استریم در مدت یک ماه است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۴ شهريور

کمپانی HTC یکی از کمپانی های خوش نام در عرصه‌ی تولید گوشی های هوشمند قرار است به زودی از محصول جدید خود با نام HTC Ocean Life را با نسخه‌ی Android One رونمایی کند. بر اساس اخبار منتشر شده گوشی هوشمند HTC Ocean Life بر روی سیستم عامل جدید Android Oreo و رابط کاربری Sense 9.0_A1 ارائه خواهد شد. البته گفتنی است HTC قصد ندارد هیچ یک از اپلیکیشن‌های اختصاصی خود را در این محصول قرار دهد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۴ شهريور

کمپانی آمریکایی بازی های کامپیوتری Blizzard Entertainment در عرض مدت یک سال حساب کاربری بیش از 480 هزار از کاربران در Overwatch را مسدود کرد. به گزارش این کمپانی، اکثر بازیکنان به دلیل گزارش کاربران مسدود شده اند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۴ شهريور

امروزه با وارد شدن به ایمیل خود با تعداد زیادی از هرزنامه ها روبرو می‌شویم. اگر شما هم یکی از افرادی باشید که روزانه سرکار زیادی با ایمیل خود دارید و منتظر دریافت ایمیل های مهمی هستید، این ایمیل ها بسیار مزاحم هستند زیرا گاهی اوقات شما را از دیدن ایمیل های مهم در صندوق پستیتان غافل می‌کنند و باید گفت در واقع این ایمیل ها به افراد تحمیل می شوند.

ادامه مطلب
ایران
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۴ شهريور

به گزارش ایتنا ، هجدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی که بیشتر با نام اختصاری ایران تله کام شناخته شده است، از 24 تا 27 مهرماه سال 1396 مهر ماه در فضایی به وسعت تقریبی سی و دو هزار متر مربع در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای علاقه‌مندان صنعت مخابرات و فناوری ارتباطات خواهد بود.

ادامه مطلب