موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۵ تير

به تازگی تصاویری از گوشی هوشمند بدون فریم Honor Note 9 در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است. طراحی شگفت انگیز این دستگاه به گونه‌ای است که در طرفین محصول هیچگونه قابی وجود ندارد. پس از انتشار تصاویر Honor Note 9 کاربران زیادی از طراحی محصول جدید این کمپانی استقبال کردند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۵ تير

به گفته‌ی تحلیلگر موسسه ی Wedbush Securities، مایکل پاکتر، انتظار می‌رود کنسول جدید PS5 سونی در سال 2019 عرضه شود. در اواخر سال 2016 کمپانی ژاپنی Sony کنسول بازی PS4 Pro را به بازار عرضه کرد که مشخصات فنی آن یک سر و گردن از کنسول ساده ی PS4 بالاتر بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۵ تير

کمپانی Moto از تیزر گوشی هوشمند جدید Z2 Force پرده برداری کرد. در این تیزر به یکی از ویژگی های قابل توجه محصول یعنی نشکن بودن صفحه نمایش اشاره شده است. گفتنی است این کمپانی همچنان در اوج محبوبیت قرار دارد و عرصه را برای رقبای خود خالی نکرده، زیرا هنوز هم طرفداران آن بی صبرانه منتظر رونمایی از گجت های جدید آن هستند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۴ تير

به نظر می‌رسد طراحی جدید Skype به مذاق بسیاری از کاربران خوش نیامده است. در حالی که ۱ ماهی می‌شود کاربران اندروید به طراحی جدید Skype دسترسی دارند، این به‌روزرسانی تنها در دو هفته‌ی اخیر برای کاربران iOS منتشر شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۴ تير

ضبط مکالمات تلفنی بر روی iPhone شاید آن طور که به نظر می‌رسد راحت نباشد. احتمالا برای این کار یا بایستی اپلیکیشنی را خریداری نمایید که تنها از طریق شماره‌گیر شخصی‌سازی‌‌ شده‌ای کار خواهد کرد و یا از گوشی دیگری برای این امر کمک بگیرید.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۴ تير

از آغاز ماه ژوئن، YouTube به آرامی سرویس خود را با ارائه‌ی پیش‌نمایش ۳ ثانیه‌ای GIF مانندی از ویدئوها رونمایی کرده است. تا به زمان نگارش این مطلب بسیاری از کاربران با این قابلیت جدید YouTube مواجه شده‌اند؛ اگرچه این امکان از ماه فوریه به طور آزمایشی و برای عده‌ی محدودی از کاربران در دسترس قرار گرفته بود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۴ تير

پس از انتشار خبر هفته‌ی گذشته مبنی بر قصد SoundCloud به تعدیل نیروی ۴۰ درصدی کارکنان خود، این شرکت تلاش دارد همچنان جدیت خود را در مسیر رسیدن به اهدافش نشان دهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲۴ تير

حتی با وجود سرویسی چون Twitch، همچنان حوزه‌ی گزارش زنده و پخش بازی‌های موبایلی شاهد ظهور سرویس‌های دیگری نیز می‌باشد. در همین راستا Samsung قصد دارد حتی استریم زنده‌ی بازی‌ها را با ارائه‌ی اپلیکیشن جدیدی به نام Game Live برای گوشی‌های سری Galaxy خود راحت‌تر از پیش نماید.

ادامه مطلب