اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۵ تير

Google در حال اضافه کردن قابلیت‌های جدیدی به سرویس Maps خود می‌باشد که نه تنها علاوه بر شیوه‌ی رسیدن به مکانی راهنمایی خواهد کرد،‌ بلکه بهترین زمان سفر را هم پیشنهاد خواهد داد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۵ تير

بر کسی پوشیده نیست که Tesla قصد دارد کارخانه‌های بزرگی را در سراسر جهان به منظور تأمین نیاز بازار به خودروهای الکتریکی و باتری‌های ذخیره‌سازی، ایجاد نماید. اما چه تعداد از آن‌ها در خاک ایالات متحده‌ی آمریکا خواهد بود؟

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۵ تير

در حال حاضر دو سوم مردم جهان یک تلفن همراه در جیب خود دارند و ظاهرا تعداد زیادی از آن‌ها برای بازی‌های موبایلی پول خرج می‌کنند. گزارش جدیدی از تحلیلگر صنعت DFC Intelligence نشان داد که درآمد بازی‌های موبایلی برای اولین‌بار در سال 2016 از درآمد PC و کنسول‌ها پیشی گرفت.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۵ تير

مهندسین به زودی آزمایش حیاتی یک تکنولوژی مرتبط با آینده را پیش خواهند برد که توسط Elon Musk حمایت می‌شود. وی در این پروژه به دنبال حمل‌ونقلی انقلابی با فرستادن مسافران و محموله‌ها به داخل غلاف‌ها از طریق سیستم جابجایی بین شهری لوله‌های خلا است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۵ تير

به گفته ی توسعه دهندگان بازی Just Cause 3، در تاریخ 20 جولای نسخه‌ی مالتی پلیر این بازی به علاقه مندان عرضه خواهد شد. علاقه مندان به این بازی هیجانی مدت های زیادی است که برای نسخه‌ی مالتی پلیر بازی و رقابت با دیگر گیمر‌ها انتظار می کشند، زیرا در سری قبلی بازی این امکان برای کاربران وجود نداشت. البته به گفته ی توسعه دهندگان در تاریخ مقرر برای رونمایی نسخه ی جدید Just Cause 3، باید منتظر تغییرات دیگری نیز در این بازی باشیم.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۵ تير

توسعه دهندگان پیام‌رسان WhatsApp به تازگی سرویس خدماتی خود را بهبود داده اند. کاربران این پیام رسان مدت ها بود که برای ارتقا این برنامه انتظار می‌کشیدند. از امروز 15 جولای کاربران این اپلیکیشن امکان ارسال هرگونه فایلی را خواهند داشت.

ادامه مطلب