گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۳ تير

به گفته ی دانشمندان بریتانیایی، با بررسی داده ها و مطالعه ی آماری زیادی در دهه ی گذشته، روشنفکران و دانشمندان متوسط طول عمر بیشتری نسبت به دیگر انسان های جامعه خود داشته اند. دلایل این امر به مولفه های زیادی بستگی دارد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۳ تير

گوشی هوشمند کمپانی چینی Xiaomi در Geekbench به بررسی گذاشته شده است. این بنچمارک ویژگی های فنی این محصول را منتشر کرده است. محصول جدید این کمپانی Xiaomi Helium نام گرفته است و دارای پردازنده‌یQualcomm Snapdragon 617 و سیستم عامل Android 7.1.2 می‌باشد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۳ تير

دانشمندان انگلیسی قادر به حل معمای کشتی نوح شدند. همانطور که معلوم شده در واقع کشتی ساخته شده توسط نوح دایره ای شکل بوده است. ایروینگ فینکل، متخصص تاریخ شرق میانه در موزه ی بریتانیا، با ترجمه‌ ی نسخه‌ی داستان سیل عظیم از روی کتیبه ی باستانی نوشته شده به خط میخی، به چگونگی ساخت این کشتی پی برده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۲ تير

LG به تازگی اطلاعاتی در مورد گوشی بعدی خود منتشر کرده است. این شرکت در طی انتشار تیزری عنوان داشته است که معرفی گوشی V30 در برلین، در تاریخ ۳۱ آگوست صورت خواهد پذیرفت. به عبارت دیگر درست پیش از رویداد تکنولوژی IFA.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۲ تير

شرکت امنیتی Symantec در نظر دارد بخش کسب‌وکار مجوزهای وب‌سایت خود را به مبلغ ۱ میلیارد دلار به شرکت دیگری واگذار کند، تا از این طریق از اتهامات وارده از سوی Alphabet نیز رهایی یابد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۲ تير

Alphabet،‌ شرکت مادر Google، در نظر دارد امکان اشتراک میلیون‌ها عکس، ویدئو و حتی محتوایی همانند استوری را برای کاربران خود در طی سال‌های آینده فراهم کند. این خبر را رئیس ارشد Google Earth در رویدادی در برزیل عنوان داشت.

ادامه مطلب
تکنولوژی
بهناز زادبخش۱۳:۲ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۲ تير

آیا مایل هستید که 100 روز از وقت خود را در زندگی صرفه جویی نمایید ؟ مسواک زدن را متوقف کنید. این تکنولوژی بهترین زمان صرفه جویی را برایتان فراهم می کند. می توانید به بررسی آن بپردازید.

ادامه مطلب