کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۲ تير

Revolut در دور Series B با پیشتازی Index Ventures و مشارکت سرمایه‌گذاران موجود Balderton Capital و Ribbit Capital، مبلغ 66 میلیون دلار سرمایه جذب کرد. همچنین این استارتاپ در چند هفته‌ی آینده سرمایه‌گذاری 5 میلیون دلاری دیگری از محل کمپین جمع‌آوری سرمایه‌ی عمومی (crowdfunding) خواهد داشت. این شرکت در مجموع 83 میلیون دلار افزایش سرمایه‌گذاری خواهد داشت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۲ تير

روز سه‌شنبه، توییتر Ned Segal را استخدام کرد. وی معاون ارشد امور مالی Intuit و رئیس مدیریت سابق گروه Goldman Sachs است که کار خود را از اواخر آگوست به عنوان رئیس امور مالی این شرکت آغاز می‌کند. Twitter در بیانیه‌ای گفت: Anthony Note که از ماه نوامبر به عنوان مدیر امور مالی و مدیر ارشد عملیاتی توییتر خدمت کرده است، در این شرکت به عنوان COO (مدیر ارشد عملیاتی) باقی می‌ماند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
بهناز زادبخش۱۰:۵۵ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۲ تير

دانستن آنکه انرژی خورشیدی چه قدر "نیروی خورشیدی فتوولتائیک" تولید می کند؟ کار آسانی نیست. زیرا شدت اثربخشی نورخورشید با توجه به مکانی که شما در کره زمین بر روی آن سکونت دارید

ادامه مطلب
حقوق تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۲ تير

تابستان سال گذشته LeEco علاقمندی خود را برای خرید Vizio، شرکت آمریکایی سازنده‌ی تلویزیون به مبلغ دو میلیارد دلار اعلام کرده بود. این معامله در ماه مارس به علت هزاران مشکل LeEco، از جمله بحران مالی بزرگ آن شکست خورد. به احتمال زیاد این معامله شامل هزینه‌ی 100 میلیون دلاری برای فسخ خریدار بوده است و حالا Vizio در دادگاه کالیفرنیا برای وصول کردن این وجه دادخواستی قانونی ارائه کرده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۲ تير

پرتال خبری Android Police اخبار جدیدی را در مورد Google Pixel XL 2 منتشر کرده است. یکی از ویژگی‌های متمایز این محصول اجرای فرامین نه از طریق لمس صفحه‌نمایش، بلکه بدنه آن است. این ویژگی با فشاردادن لبه‌ی آن فعال خواهد شد. این ویژگی شبیه به تکنولوژی Edge Sense کمپانی HTC است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۲۲ تير

علاقه مندان بازی Street Fighter IV: Champion Edition پس از مدت ها انتظار می‌توانند بازی مورد علاقه ی خود را از فروشگاه App Store دانلود نمایند. نوآوری ها در سری Champion Edition آن چنان هم انتظار می‌رفت زیاد نیست و پشتیبانی توسط چند دستگاه، گرافیک خوب بازی و چند شخصیت جدید در بازی از ویژگی های این نسخه‌ی جدید است.

ادامه مطلب