گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۹ تير

هنگامی که از قیمت‌های بالای برخی دوربین‌ها در مقایسه با میزان امکانات کم دریافتی صحبت می‌کنید،‌ مطمئنا منظورتان دوربین‌های Leica خواهد بود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۹ تير

طبق اطلاعیه‌ای که از سوی هواپیمایی امارات و ترکیه اعلام شده است، دو فرودگاه دوبی و استانبول از قانون منع ورود لپ‌تاپ از این فرودگاه‌ها به خاک آمریکا مبرا شده است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۹ تير

هکرهای ناشناسی در ۲ ماه گذشته شبکه‌های شرکت‌هایی را مورد هدف قرارداده‌اند که مسئولیت متصل کردن تأسیسات هسته‌ای ایالات متحده‌ی آمریکا را داشته‌اند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۹ تير

شاید کیف پول دیگر به خودی خود در حال منسوخ شدن باشد. کیف پولی که در آن معمولا پول‌های کاغذی و مدارک خود را در آن نگاه می‌داریم. اما در مورد کیف پول‌هایی که ۵۱۲ مگابایات رم، دوربین داخلی و دارای امکان Hotspot WiFi می‌باشند چطور؟

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۹ تير

Tencent Holding در حال آماده‌سازی برای ارائه‌ی Honour of Kings به ایالات متحده‌ی امریکا و غرب اروپا در اوایل سپتامبر است. شخصی آشنا به موضوع اعلام کرد که این شرکت در تلاش است تا این بازی موبایلی فوق‌العاده سودآوری خود را به میلیون‌ها بازیگر در خارج از چین معرفی کند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۹ تير

Samsung Electronic روز جمعه اعلام کرد که سود عملیاتی سه ماهه‌ی دومش احتمالا 72 درصد نسبت به سال قبل افزایش یابد که پیش‌بینی می‌شود قیمت‌های تراشه‌ی حافظه کمک شایانی به این افزایش حاشیه‌ی سود کند. این رقیب گوشی هوشمند Apple و پیشتاز تراشه‌ی حافظه‌ی جهانی اعلام کرد سود عملیاتی سه ماهه‌ی دوم آن احتمالا 14 تریلیون وون (7/12 میلیارد دلار) در مقایسه با ۱۳/۱ تریلیون وون پیش‌بینی شده باشد. درآمد شرکت نیز با 18 درصد افزایش نسبت به سال گذشته به مبلغ 60 تریلیون وون در مقایسه با پیش بینی 59 تریلیون دلاری تحلیلگران برسد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۹ تير

پرونده‌ی جدید تائید می‌کند که مدعیان دیگری برای خرید Whole Food بودند، اما Amazon این شرکت را تحت تاثیر قرار داده بود تا با آن‌ها مذاکره نکند. در این سند آمده است "شرکت X" علاقمند به مذاکرات اولیه در نیمه‌ی اولیه‌ی آوریل را داشت، اما هرگز پیشنهادی رسمی نداد. رویترز این شرکت را با عنوان مواد غذایی Albertsons معرفی کرده است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۹ تير

دانشمندان دریافتند که مصرف مرکبات به طور قابل توجهی خطر ابتلا به بیماری آلزایمر را کاهش می‌دهد. این نتیجه ی تحقیقات محققان دانشگاه توکیوی ژاپن است. دانشمندان ژاپنی با مطالعه ای که بر روی 13 هزار شرکت کننده در این آزمون انجام دادند دریافتند که مصرف منظم مرکبات به طور قابل توجهی می‌تواند احتمال ابتلا به بیماری آلزایمر را تا 23% کاهش می‌دهد.

ادامه مطلب