موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۸ تير

این روزها در فضای مجازی تصاویری از گوشی هوشمند بدون فریم کمپانی Xiaomi منتشر شده که شباهت ظاهری بسیار زیادی به محصول Samsung Galaxy S8 دارد. البته حدس و گمان هایی در میان تحلیلگران در مورد مشخصات فنی این دستگاه نقل می‌شود، اما آنچه را که می‌توان از تصاویر دریافت شده با اطمینان گفت، تنها تاریخ رونمایی از محصول Xiaomi Mi Mix 2 است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۷ تير

شاید گمان کنید این خبر مربوط به امن‌تر شدن سرویس mail.mil در مقایسه با سرویس‌های ارائه‌دهنده‌ی سرویس Gmail و دیگر موارد مشابه رایگان می‌باشد،‌ اما مساله چیزه دیگری است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۷ تير

نسخه‌ی iOS اپلیکیشن Google Calendar حالا دیگر امکان بازنگاه داشتن تب‌ها در یک برنامه‌‌ی پرمشغله را دارا می‌باشد. نسخه‌ی به‌روزرسانی‌شده‌ی این اپلیکیشن دارای ویجت Today Viewئی است که در یک نگاه رخ‌دادهای پیش‌رو را در خود دارد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۷ تير

حالا که همگی‌مان دارای وسایل هوشمند پخش سرویس‌های استریم موسیقی هستیم، شاید اجرای آهنگ‌ها و سر و کله زدن با پلی‌لیست‌ها در هنگام رانندگی قدری سخت و حتی خطرناک باشد. به طور مشابه پیام‌دادن حین رانندگی‌ هم به همان میزان خطرناک و بد است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۷ تير

به دلیل وجود برنامه‌های قدیمی بر روی Windows، استفاده از صفحه‌نمایش‌های با رزولوشن بالا همواره بر روی Windows با مشکلاتی مواجه بوده، به ویژه آنکه بخواهید بین چندین صفحه‌نمایش حین کار جابه‌جا شوید.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۷ تير

نبرد و رقابت استارتاپ‌های اشتراک‌گذاری دوچرخه امروز با انتشار خبر مربوط به افزایش دیگری در بودجه‌ی استارتاپ چینی Ofo به مبلغ 700 میلیون دلار وارد مرحله‌ی جدی‌تر شد. مشارکت‌کنندگان این دور شرکت‌های Alibaba، Hony Capital، Citit Private Equit و Uber هستند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱۷ تير

با هدف کم کردن زحمت کار ساعتی، شرکت OnboardIQ از یک پلتفرم تلفن همراه استفاده می‌کند که کسب‌وکارها می‌توانند با کمک آن زمان پیدا کردن و استخدام کارگران با کیفیت را کاهش دهند. در حال حاضر طی سه سال، این شرکت به قصد گسترش محصول و دسترسی مشتریان خود، ۹/۱ میلیون دلار تامین و افزایش سرمایه‌گذاری داشته است.

ادامه مطلب