موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۹ تير

کمپانی شناخته شده ی فنلاندی در حال آماده سازی Nokia 8 برای رونمایی رسمی است. اما در حال حاضر اخباری در مورد ویژگی های این محصول، در فضای مجازی منتشر شده است. در سایت خبری Nokiapoweruser آمده است، صفحه نمایش Nokia 8 بدون فریم خواهد بود و گویا به اسکنر عنبیه چشم نیز مجهز شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۹ تير

کمپانی Vivo تصمیم گرفته است تا تصاویر رندر شده از محصول جدید خود را قبل از رونمایی رسمی، در فضای مجازی به اشتراک بگذارد. این تصاویر مربوط به دو گوشی هوشمند X9s و X9s Plus است. به گفته ی سازنده، آنها امیدوارند تا محصول جدید بتواند با محصولاتی همچون iPhone 8 رقابت کند. البته در این خبر، جزئیاتی نیز در مورد مشخصات فنی این محصول منتشر شده که از نظر کارشناسان، این محصول از کیفت بالایی برخوردار است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۹ تير

کمپانی Google هفت‌صد میلیون یورو بابت سرمایه گذاری پروژه ی مشترک آژانس خبری Press Association و استارت آپ Urbs Media برای توسعه ی ربات هوشمند روزنامه نگار، پرداخت کرده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۹ تير

به تازگی در چین از گجت جدیدی رونمایی شد که دارای ویژگی های مشابه یک مینی کامپیوتر است که در با سیستم عامل Windows 10 کار خواهد کرد. برای کار با این دستگاه که Lightank W100 نامگذاری شده است، باید صفحه کلید را با استفاده از موس فعال و سطحی مناسب را برای نمایش تصویر انتخاب کرد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۸ تير

دیگر مطمئنا ایالات متحده‌ی آمریکا تنها دارنده‌ی مجموعه‌ی شبیه‌ساز بلند مدت زندگی در فضا نمی‌باشد. چراکه چهار دانشجوی دانشگاه پکن آغاز به ساخت مجموعه‌ی آزمایشی برای شبیه‌سازی زندگی ۲۰۰ روزه در فضا، با نام Lunar Palace 365 کرده‌اند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۸ تير

معمولا هر پردازنده‌ای که در هر دستگاهی مورد استفاده قرار می‌گیرد، مجموعه حافظه‌هایی به نام کش در درون خود برای انجام سریع‌تر دستورالعمل‌ها دارد. اما این روش شاید برای ذخیره‌سازی هر نوع داده‌ای چندان بهینه نباشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۸ تير

Jstar، سازنده‌ی دستیار صوتی هوشمند Josh.ai به تازگی موفق به جذب سرمایه‌ی ۸ میلیون دلاری به منظور ساخت محصولی هوشمند برای رقابت با Google Home، Amazon Echo و سایر وسایل هوشمند گردید.

ادامه مطلب