نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۰ تير

در طی همکاری Microsoft با کنفرانس Inspire، این شرکت خبر از عرضه‌ی پیش‌نمایش ۳ ابزار جدید خود برای کسب‌وکارهای کوچک داد؛ Microsoft Connections، Microsoft Listings و Microsoft Invoicing.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۰ تير

شرکت مالت Snapchat، یعنی Snap دوران سختی را در بازار بورس تجربه می‌کند. سهام این شرکت در آخرین روز رسمی ۱۶.۹۹ دلار معامله شده است. این یعنی کم‌تر از رقم ۱۷ دلاری آن در زمان عرضه‌ی عمومی سهام.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۰ تير

بیش از ۴۰ هزار کاربر، حساب کاربری خود را بر روی پلتفرم Steam از دست دادند. این عدم دسترسی شامل تمامی بازی‌ها، آیتم‌ها و در برخی موارد، کل حساب کاربری‌شان شده است. این امر هنگامی اجرا شد که Valve هفته‌ی گذشته از برنامه‌ی مقابله با حساب‌های جعلی خود پرده برداشت.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۰ تير

Enlight یکی از بهترین گزینه‌ها برای ویرایش عکس در iOS است. هر چند دقیقا مانند اپلیکیشن حرفه‌ای Affinity برای iPod پیشرفته نیست، اما برای استفاده‌ی روزمره به اندازه‌ی کافی قدرتمند و همه جانبه است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۰ تير

سازنده‌ی دوربین‌های پیشرفته‌ی RED، گوشی هوشمند برتری با نام Hydrogen One معرفی کرد و ویژگی برجسته‌ی آن چیزی است که شرکت از آن با عنوان صفحه‌نمایش هولوگرافی نام برده است. در این اطلاعیه‌ی مطبوعاتی برای Hydrogen One آمده است، این گوشی دارای صفحه نمایش ۵/۷ اینچی است که به نوعی از نانوتکنولوژی برای یکپارچگی محتوای سنتی 2D، محتوای چندگانه‌ی هولوگرافی، محتوای 3D و بازی‌های تعاملی استفاده می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۰ تير

مطابق با گزارش‌های منتشر شده، روز پنج‌شنبه وزیر محیط زیست فرانسه اعلام کرد این کشور تا سال ۲۰۴۰ ممنوعیت فروش برای همه نوع اتومبیل‌های دیزلی و بنزینی در نظر می‌گیرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۱۹ تير

دولت چین مجددا تأکید کرده است که از آغاز سال جاری میلادی استفاد از VPN غیر قانونی بوده و به همین جهت به اپراتورها دستور مسدود کردن آن را داده است.

ادامه مطلب