گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير

Amazon، غول خرده‌فروشی آنلاین، فروش خوراک و مواد غذایی در هند را تائید کرد و اینکه به طور بالقوه‌ای کسب‌و‌کار خود را در تجارت رو به رشد سریع هند گسترش خواهد داد، جاییکه باید با Flipkart نبرد سختی داشته باشد. اگرچه Amazon خبر مربوط به برنده شدن مجوز دولت را برای فروش مواد خوراکی تائید کرد اما از ارائه‌ی جزئیات بیشتر خودداری کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير

تخمین زده شده است تا سال 2021 جرایم اینترنتی حدود 6 تریلیون دلار درآمد داشته باشند و در بخش کسب‌وکارها احتمالا برای کاهش اثرات زیانبار این جرایم تا 5 سال آینده یک تریلیون دلار سرمایه‌گذاری صورت گیرد و از طرفی ما شاهد افزایش استارتاپ‌هایی هستیم که در حال ایجاد راه‌های ابتکاری برای مبازره با هکرهای مخرب هستند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير

کمپانی LG الکترونیک گام های مطمئنی را برای دستیابی به موفقیت در زمینه ی تکنولوژی طی می کند. به همین منظور این کمپانی کره ای اعلام کرده قصد دارد تا سال 2020، صفحه نمایش های OLED انعطاف پذیر خود را به بازار عرضه کند. نماینده ی LG گزارش داد توسعه دهندگان ما سعی دارند تا این صفحه نمایش را در ابعاد 55 و 75 اینچی تولید نمایند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير

کمپانی چینی Xiaomi از گوشی هوشمند جدید خود که مجهز به 6 گیگابایت رم و یک باتری قدرتمند است، رونمایی کرد. تصاویر منتشر شده از این محصول جدید در شبکه ی اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته شده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير

Google از 3D Editor واقعیت مجازی خود برای کاربران رونمایی کرد. در حال حاضر کاربران به دلخواه و به صورت رایگان قادر به تغیر دنیای مجازی پیرامون خود هستند. کارکنان Google از توسعه ی پروژه ی جدید خود اخباری را منتشر کرده اند. آنها نام این برنامه را Google – Blocks گذاشته اند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير

به تازگی اخبار جدیدی در مورد پرچمدار جدید Apple منتشر شده است. لازم به ذکر است محصول جدید نه تنها پرچمدار کمپانی بلکه محصولی در بیستمین سالگرد تاسیس Apple خواهد بود. این منبع چینی ادعا می‌کند به دلیل انتشار این محصول در سالگرد کمپانی، به احتمال زیاد بدون هیچ عددی و تنها با نام iPhone Plus ارائه خواهد شد. اما تاکنون این اخبار به صورت رسمی تایید نشده است.

ادامه مطلب
پوشیدنی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۲۱ تير

ساعت هوشمند Tambour Horizon همانند دیگر گجت های Android Wear است اما قیمتی 10 تا 20 برابر گران تر از آن ها دارد. Tambour Horizon محصولی از برندهای Louis Vuitton است و بر روی سیستم عامل Android Wear 2.0 اجرا می شود.

ادامه مطلب