موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۸ تير

استارتاپ فرانسوی Side موفق به جذب سرمایه‌ی ۵.۷ میلیون دلاری دیگری از Xavier Niel شده است. همان‌طور که از اسم این استارتاپ بر می‌آید، Side این امکان را برای دانشجویان فراهم‌ می‌آورد تا بتوانند با پیدا کردن کار پاره‌وقت، به درآمدی برسند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۸ تير

امروز شکاف‌های کمی بین Waymo و Uber درباره‌ی فناوری ماشین خودران وجود دارد. در نتیجه دامنه‌ی این پرونده، همانطور که هر دو شرکت برای یک مجموعه محاکمه در اکتبر آماده می‌شوند، در حال مورد توجه قرار گرفتن است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۸ تير

سخت‌افزار Comma Al’s Panda به کاربران برای جمع‌آوری اطلاعات حسگر اتومبیل‌شان کمک خواهد کرد. George Hotz که iPhone و Play Station 3 را در نوجوانی هک کرده بود با شرکت خود، Comma Al را به خاطر اتکا به تکنولوژی ماشین اتوماتیک بر روی یادگیری ماشین به این بخش نقل مکان داده است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۸ تير

Qualcomm در آخرین تشدید مبارزه‌ی قانونی خود با Apple از دولت آمریکا خواست تا جلوی فروش iPhoneهای جدید این شرکت را در داخل کشور بگیرد. همچنین درخواست کرد این قانون ممنوعیت برای مدل‌هایی از iPhone که در حال حاضر در آمریکا به فروش می رسند نیز اجرا شود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۸ تير

کمپانی Huawei پروژه ی جدیدی را برای توسعه ی گوشی هوشمند جدید Enjoy 7 آغاز کرده است. این محصول در سری گوشی های میان رده ی این کمپانی قرار خواهد گرفت. یکی از ویژگی های منحصر به فرد این محصول در این رده، دارا بودن حافظه ی ذخیره سازی 128 گیگابایتی است.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۸ تير

کمپانی Microsoft روز جمعه 7ام جولای به روزرسانی جدید Build 16237 را برای سیستم عامل Windows 10 به منظور دانلود کاربران در صفحه ی رسمی سایت کمپانی قرار داد. کاربران می‌توانند این نسخه را در قسمت "Update Center" کامپیوتر خود دریافت دارند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۸ تير

استدیو Sledgehammer Games از نسخه ی تکمیلی حالت زامبی در بازی Call of Duty پرده برداری کرد. این استدیو برای اولین بار از حالت زامبی در گیم پلی Call of Duty: WWII رونمایی کرده است. انتشار این بازی قرار است در جریان برگزاری نمایشگاه Comic-Con در تاریخ 20 جولای به نمایش عموم گذاشته شود.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۸ تير

کاربران iPhone به تازگی با مسئله ی جدیدی مواجه شده اند. در شبکه های اجتماعی گزارش هایی مبنی بر حمله ی یک ویروس جدید به تلفن های هوشمند iPhone ثبت شده است. یکی از کاربران با ثبت اسکرین شات از صفحه ی گوشی خود پیام اخطار ویروس جدید را به اشتراک گذاشته است.

ادامه مطلب