گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۳ تير

شاید جذب نظر مشتری و فروش ساندبار در زمان حاضر خیلی سخت باشد. چراکه با وجود رقبای هوشمند جدیدی چون Google Home و HomePod که کار اسپیکر خانگی را نیز به خوبی انجام می‌دهند، این محصولات نیز برای فروش خود بایستی یا سعی در هوشمندسازی خود داشته‌ باشند و یا کیفیت صدا بالایی ارائه دهند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۳ تير

درخواست ایجاد بیمه‌نامه برای وسائل منزل می‌تواند به راحتی استفاده از دوربین گوشی‌ و ارسال عکس‌های گرفته شده از وسایل منزل باشد. این کاری است که Cover قول ارائه‌ی چنین سرویسی را داده است. اپلیکیشنی که بر اساس عکس‌های ارسالی کاربر، بیمه‌های پیشنهادی را ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۳ تير

Roku امروز صبح اعلام کرد تا 30 ژوئن 2017 دارای 15 میلیون کاربر فعال ماهانه در سراسر پلتفرم خود بوده، رقمی که در مقایسه با سال گذشته 43 درصد افزایش داشته است و همینطور بالاتر از 13 میلیون کاربری است که در ژانویه اعلام شده بود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۳ تير

مایکروسافت آزمایشگاه تحقیقاتی جدیدی ایجاد کرد که هدف آن تمرکز بر توسعه‌ی عمومی تکنولوژی هوش مصنوعی اعلام شد. این آزمایشگاه در Microsoft Redmond HQ واقع شده است و شامل تیمی بیش از 100 دانشمند خواهد بود که در AI کار می‌کنند که شامل بخش‌های پردازش زبان طبیعی، یادگیری و سیستم‌های ادراکی هستند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۳ تير

مایکروسافت Seeing AI را رونمایی کرد، اپلیکیشنی برای گوشی‌های هوشمند که از بینایی کامپیوتری در توصیف جهان برای افراد با ضعف بینایی استفاده می‌کند. با این برنامه، کاربران قادر خواهند بود دوربین گوشی خود را بر روی یک شخص هدف قرار دهند و برنامه به آن‌ها خواهد گفت آن‌ها چه کسانی هستند و یا چه احساس دارند یا کاربر می‌تواند آن را سمت یک محصول بگیرد و برنامه به آن‌ها می گوید که آن محصول چیست. همه‌ی این‌ها توسط هوش مصنوعی انجام می‌شود که بر روی تلفن کاربر قابل اجرا است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۳ تير

فبلت جدید Mi Note 2 Special Edition محصولی از Xiaomi رونمایی شد. قیمت پیشنهادی برای خرید این محصول 430 دلار است. دستگاه جدید دارای صفحه نمایش 5.7 اینچی Full HD، با وضوح تصویر 1920х1080 پیکسل است. یکی از ویژگی های این محصول منحنی بودن صفحه نمایش AMOLED در آن است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۲۳ تير

به گزارش رسانه های چینی، ابر تولید کننده ی فناوری های هوشمند آمریکا، Apple، تصمیم دارد تا با پذیرفتن قوانین ارتباطی کشور چین، برای اولین بار مرکز داده ی جدیدی را در این کشور تاسیس کند. در این گزارش آمده محل ساخت این پایگاه داده در استان گوئیژو، واقع در جنوب غربی چین است.

ادامه مطلب