گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱ اسفند

بازیکن اُرلاندو مجیک، Aaron Gordon اسلم‌دانک NBA را توانست به سطح خاصی ارتقاء بخشد. این بازیکن ۲۱ ساله با همکاری Intel پهپادی طراحی کرده‌اند که وی را در انجام اسلم‌دانک، آن هم به شیو‌ه‌ای که تاکنون صورت نگرفته است، یاری می‌رساند.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱ اسفند

شرکت Alphabet که پروژه‌ی Loon را حدود چهار سال پیش آغاز کرده بود، اکنون آن را از یک طرح بدون شباهت به پرتاب موشک به ماه به یک ایده‌ی عملی تغییر داده است. آسترو تلر، رییس بخش آزمایشگاه X شرکت Alphabet، می‌گوید: تیم پروژه در تلاش برای ساخت یک شبکه‌ی خودهدایتگر و بالون‌هایی جهت ایجاد اینترنت پرتوی، قدمی فراتر از حد انتظارات خود نهاده است. این پروسه در حقیقت جهشی بزرگ به سمت روزی است که اینترنت در سراسر جهان به‌خصوص در مناطق روستایی و دوردست قابل‌استفاده گردد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱ اسفند

به احتمال زیاد تاکنون چیزی درباره‌ی YouTube-8M نشنیده‌اید، اما خوب است بدانید که این فرصتی بزرگ برای هرکسی است که در حال آموزش و کار در زمینه‌ی یادگیری ماشین می‌باشد. به‌طور خلاصه، YouTube-8M پایگاه داده‌ای است از فایل‌های ویدئو که برنامه‌نویسان می‌توانند به کمک آن الگوریتم‌های خود را آزمایش کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱ اسفند

درست چند روز پس از اعلام Verizon مبنی بر اینکه بعد از سال‌ها فروش بسته‌های داده‌ای محدود این شرکت تصمیم دارد طرح داده‌های نامحدود را ارائه کند، شرکت AT&T نیز قصد انجام کاری به همین شکل را در سر دارد. با شروع روز آتی، AT&T به مشتریان بالفعل و بالقوه‌اش این اجازه را می‌دهد که طرح داده‌های نامحدود را خریداری نمایند. تاکنون تنها مشتریان شرکت DirecTV قادر به خرید چنین بسته‌ای بوده‌اند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱ اسفند

موضوع امروز برخی از رسانه ها در زمینه ی دیجیتال، به انتشار اخباری در مورد مشخصات گوشی هوشمند جدید ASUS ZenFone 3 Go اختصاص یافته بود. هزینه ی تقریبی این تلفن همراه 162 یورو اعلام شده است. پیش تر در شبکه های مجازی تصاویر اولیه ای از این محصول با اشاره به مشخصات فنی آن منتشر شده بود.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱ اسفند

بر اساس گزارشی از یکی از منابع نزدیک به دفتر کوپرتینو، کمپانی Apple قصد دارد تا نسل پنجم از تلویزیون های Apple TV با قابلیت پشتیبانی از نمایش تصاویر 4K را به بازار عرضه کند. به تازگی اخباری نیز در مورد نقشه ی این کمپانی برای تولید نسل چهارم Apple TV بدون قابلیت 4K در سال 2015 منتشر شده و عنوان می کند مدیر این کمپانی از عدم سوددهی این محصول بسیار نگران بوده است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱ اسفند

مدیر ارشد کمپانی HTC در ارائه ی گزارش سه ماهه ی آخر سال 2016 اعلام کرد، این شرکت استراتژی جدیدی را برای فروش گوشی های هوشمند خود به کار گرفته و بر اساس برنامه ریزی ها قرار است عرضه ی گوشی های هوشمند ارزان را متوقف کند. به گفته ی وی بازار گوشی های هوشمند به سطح جدیدی از تولید رسیده است و بازار برای طیف وسیعی از مصرف کنندگان شکل خواهد گرفت.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱ اسفند

تحلیلگران از میان تمامی مدل های گوشی های برند نوکیا، Nokia 3310 را به عنوان محبوب ترین محصول این کمپانی در میان کاربران معرفی کرده اند. با گذشت هفده سال از عرضه ی این محصول در بازارهای جهانی، تعداد 126 میلیون نسخه از این مدل به فروش رفته است. به گفته ی کارشناسان، موفقیت نوکیا 3310 را سادگی و قابلیت های مختصر آن تضمین کرده بود.

ادامه مطلب