کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲ اسفند

Amazon امروز خبر از طرح افزایش نیروی انسانی خود در اروپا را به بیش از ۳۰ درصد داد. این تصمیم پس از آن گرفته شد که تراز مالی مثبت خوبی این شرکت در بخش‌هایی از اروپا داشته است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲ اسفند

هنگامی که Walmart به رقابت با طرح اشتراکی Amazon Prime وارد شد و طرح ارسال رایگان دو سویه، برای تمامی سفارشات بالای ۳۵ دلار را ارائه نمود، حرکتی هوشمندانه به نظر می‌رسید. چراکه Walmart عملا نمی‌توانست مستقیما با غولی چون Amazon وارد رقابت شود، اما با ایجاد طرحی رقابتی، غیرمستقیم Amazon را به چالش کشاند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲ اسفند

MuleSoft، شرکت فروش رابط برنامه‌نویس کاربردی(API) مدیریت و اپلیکیشن یکپارچه‌سازی نرم‌افزار، امروز با تسلیم قوانین ثبت‌شده‌ی خود برای عرضه‌ی اولیه‌ی سهام عمومی، مبلغ 100 میلیون دلار برای آن تعیین شد. این شرکت با هدف جذب عموم مردم در بورس اوراق بهادار نیویورک (NYSE) تحت عنوان MULE عرضه خواهد شد.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲ اسفند

به گزارش بی بی سی، بنیانگذار فیسبوک، مارک زاکربرگ عقیده دارد در حال حاضر بسیاری از مردم جهان با حرکت به سوی جهانی شدن ارتباطات و روند تغییرات سریع آن روبرو هستند. البته تعداد زیادی از مردم این کره ی خاکی نیز از ایجاد ارتباطات محروم مانده اند و با عدم ارتباط با شبکه های جهانی در انزوای اجتماعی به سر می برند.

ادامه مطلب