تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳ اسفند

آیا شارژرهای گوشی‌های هوشمند به هنگامی‌که دستگاهی به آن‌ها متصل نیست بازهم انرژی مصرف می‌کنند؟
برای آنکه مقدار انرژی مصرفی یک گوشی هوشمند و یا یک تبلت را بدانیم آزمایشی را ترتیب داده‌ایم بانام WattsUp، انرژی سنج حرفه‌ای. به کمک این آزمایش می‌توانیم مقدار انرژی مورد استفاده چنین دستگاهی را اندازه‌گیری کنیم.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳ اسفند

بر اساس گفته‌های مینگ چی کو، تحلیل‌گر KGI Securities، در iPhone 8، مدل جدید گوشی Apple که به‌زودی از راه می‌رسد، ویژگی "function area" که در مدل‌های امروزی در دکمه‌ی بازگشت به خانه تعبیه‌شده است، در پایین صفحه نمایشگر لبه به لبه‌ی OLED آن جایگزین می‌شود.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳ اسفند

مدیرعامل استدیو بازی سازی Bethesda Game، تد هاوارد اعلام کرد شرکت وی قصد دارد بازی دیگری را برای گوشی های همراه به کاربران ارائه کند. بازی Fallout Shelter که در تابستان سال 2015 برای گوشی های همراه عرضه شد یکی از طرح های آزمایشی این استدیو بوده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳ اسفند

ایستگاه مرکزی شیانجو به تازگی میزبان ربات هایی با تکنولوژی بالا می باشد. این ربات اکولوژیست قادر به نظارت بر درجه ی حرارت، درجه ی آلودگی و رطوبت در ایستگاه راه آهن اصلی این شهر است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳ اسفند

NVIDIA قصد دارد کارت گرافیکی جدید خود به نام GeForce GTX 1080 Ti را به بازار عرضه کند. بر اساس اطلاعات منتشر شده از منبع Nordic Hardware به دست آمده است. در پایان فوریه ی جاری قرار است انجمن GDC 2017 برگزار شود و در خلال این رویداد، متخصصین NVIDIA سعی دارند تا از این پروژه ی جدید خود یعنی کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti رونمایی کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳ اسفند

کمپانی Google در حال کار بر روی گوشی هوشمند جدید خود در سری تولید Pixel است. این محصول جدید قرار است در پاییز سال جاری تحت عنوان Pixel M رونمایی شود. این گوشی نسخه ی به روزرسانی شده ی Nexus 5 و مجهز به پردازنده ی Qualcomm Snapdragon 835 خواهد بود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲ اسفند

WhatsApp از آغاز امروز ویژگی را معرفی کرده است که به ۱.۲ میلیارد کاربر آن این امکان را می‌دهد تا از عکس‌ها، ویدئوها و حتی GIFها به عنوان status اشتراکی خود استفاده نمایند. هر کدام از این statusها که با مخاطبان کاربر به اشتراک گذاشته می‌شوند، پس از ۲۴ ساعت قابلیت حذف شدن دارند.

ادامه مطلب