اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۴ اسفند

مدیران پیام رسان محبوب WhatsApp به تازگی قابلیت جدیدی را به ویژگی های این برنامه افزوده اند. از این پس کاربران می توانند پیام های ارسالی خود را از صفحه ی پیام پاک کنند. البته ویژگی دیگری که به برنامه اضافه شده است به کاربر این امکان را می دهد تا بتواند گیرنده ی پیام خود را اختصاصی و تنها افراد مخاطب وی پیام را دریافت کند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۴ اسفند

نویسندگان بازی Fallout 4 اعلام کرده اند این استدیو در حال ادامه ی پروژه برای نسخه ی VR بازی می باشند. این خبر توسط مدیر این پروژه منتشر شده است. مدیر کمپانی Bethesda، تد هاوارد گفت: کار بر روی نسخه ی ششم بازی Fallout ادامه می یابد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳ اسفند

شرکت سازنده‌ی گوشی و اپلیکیشن‌های سلفی Meitu از آخرین گوشی هوشمند خود پرده برداشت. این محصول دارای دوربین دوگانه جهت سلفی و برخی استفاده‌های دیگر از هوش مصنوعی می‌باشد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳ اسفند

در حالی که در نزدیکی آغاز رویداد MWC در بارسلونای اسپانیا قرار داریم، شرکت‌های متعددی اقدام به انتشار اطلاعات بیشتر در مورد فناوری و محصولات آتی خود منتشر کرده‌اند. در همین راستا Qualcomm اعلام داشته است که چیپ Snapdragon 210 با پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های اینترنت اشیاء خواهد بود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳ اسفند

سنگاپور آزمایشگاه امنیتی را با هدف پشتیبانی از تلاش‌های تحقیقاتی صورت گرفته‌ در دانشگاه‌ها و صنایع خود و به کارگیری آزمایشی آنان، در نظر گرفته است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳ اسفند

اگرچه Samsung دلیل آتش گرفتن گوشی‌های Galaxy Note 7 خود را اعلام کرد، اما همچنان داستان به پایان نرسیده است. طبق خبرهایی که در کره‌جنوبی منتشر شده است، این شرکت به زودی گوشی‌های Note 7 را به صورت refurbished و با باتری کوچک‌تر روانه‌ی بازار خواهد کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۳ اسفند

به دنبال پاره‌ای از حوادث آتش‌سوزی که طی سال گذشته گریبان‌گیر یکی از محصولات شرکت کره‌ای Samsung گشت، این تولیدکننده‌ی لوازم الکترونیک بر آن است تا به هر قیمتی که شده از شکست مفتضحانه دیگری چون Note 7 جلوگیری به عمل آورد. به همین علت است که این شرکت تصمیم دارد تا باتری مورداستفاده در Galaxy 8 بعدی خود را به تولیدکننده‌‌ی دیگری سفارش دهد.

ادامه مطلب