تکنولوژی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۵ اسفند

باز هم کمپانی Xiaomi محصول کارآمد دیگری را برای زندگی مکانیزه امروزی طراحی کرده است. این ابزار یک آینه ی هوشمند است که می تواند تصاویر عقبی خودرو را نشان ندهد. این دستگاه دارای صفحه نمایشی 8.88 اینچی مورب با وضوح تصویر 1920 * 1080 و آینه ی مجهز به اسکنر است. دوربین مورد نظر تصاویر مرتبط را با کیفیت Full HD ثبت می کند. حافظه ذخیره سازی دستگاه نیز توسط MicroSD تأمین می گردد.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۵ اسفند

از امروز کاربران PS4 Pro می توانند از بهبود کیفیت بازی Final Fantasy XV در کنسول های بازی خود لذت ببرند. به روزرسانی جدید این بازی در 21 فوریه برای علاقه مندان به این بازی محبوب منتشر شده است. پچ جدید این بازی کیفیت و برخی از مولفه ها در بازی را تا حد زیادی افزایش داده است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۵ اسفند

برای اولین بار با استفاده از چاپگر سه بعدی در شهر استوپینو در روسیه، یک خانه چاپی طراحی و تولید شد. بر اساس گزارش منتشر شده، کمپانی Apis Cor سازنده ی این چاپگر سه بعدی بوده است. این کمپانی برای اولین بار است که با استفاده از چاپگر سه بعدی یک خانه ی مسکونی را تولید کرده است. تمامی پنل های ساخت این خانه، حتی کوچکترین اجزا نیز با استفاده از چاپگر تولید شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ پنج شنبه ۵ اسفند

مهندسین Meitu گوشی هوشمند جدیدی را مخصوص عکاسی سلفی طراحی کرده اند. گوشی هوشمند Meitu T8 دارای دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی و مجهز به هوش مصنوعی برای شناسایی حالات چهره می باشد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۴ اسفند

MakieLab که یک استارتاپ لندنی چاپ ۳ بعدی و فروش عروسک‌های شخصی‌سازی‌شده می‌باشد، رسما بسته و به قسمتی از Disney ملحق شده است. طبق گزارشات منتشر شده این خرید ماه جولای سال گذشته‌ی میلادی صورت گرفته است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ چهارشنبه ۴ اسفند

به نظر می‌رسد سرمایه‌گذاری‌های بیشتری بر روی استارتاپ‌های اروپایی در حال صورت گرفتن است. این بار صندوق سرمایه‌گذاری برلینی با نام Project A قصد چنین کاری دارد.

ادامه مطلب