نرم افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲ اسفند

سرویس پستی Gmail شروع به درج خودکار ایموجی ها در ایمیل کاربران خود کرده است. برای این کار کاربران نیاز به دانلود یک نرم افزار خاص در سیستم خود می باشند. کمپانی Google در سال 2016 اعلام کرده بود، در حال توسعه خدمات سرویس ایمیل خود است و قصد دارد تا ایموجی ها را برای بیان احساسات کاربران در این سرویس اضافه کند.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲ اسفند

گروه نرم افزاری Microsoft Office برنامه های نرم افزاری اداری را برای سیستم عامل Android به روزرسانی کردند. این تغییرات در فوریه 2017 در دسترس تمامی کاربران قرار خواهد گرفت. البته این تغییرات گسترده نیستند و در حال حاضر تمامی فایل ها با فرمت متن در Word ،Excel و PowerPoint اجرا می شوند و نیاز به نصب برنامه ی تکمیلی ندارند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲ اسفند

با توجه به شایعات منتشر شده در مورد پرچمدار بعدی کمپانی اپل، کارشناسان بر این عقیده اند که محصول جدید آیفون به ویژگی شارژ بی سیم مجهز نخواهد بود، زیرا مشکلات ایجاد شده برای Galaxy Note 7 تجربه ی تلخی برای مدیران سامسونگ بوده و مدیران اپل حاضر به تجربه ی چنین شکستی نخواهند بود. در نتیجه آن ها قصد دارند این محصول را همانند محصولات گذشته خود با فرمت استاندارد به بازار عرضه کنند.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۵ دوشنبه ۲ اسفند

مقامات مایکروسافت گزارش دادند که قرار است در تاریخ 11 آوریل سال جاری، این کمپانی پشتیبانی از سیستم عامل Windows Vista را متوقف کند. آخرین به روزرسانی این سیستم عامل توسط این کمپانی در سال 2012 عرضه شده بود. حدود 10 سال از خبر انتشار سیستم عامل جدید این کمپانی با نام Windows Vista توسط مدیران این کمپانی می گذرد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱ اسفند

در Wyoming، جایی که ۴۰ درصد سوخت‌های فسیلی آمریکا تولید می‌شود، یک ابررایانه‌ی جدیدی به نام Cheyenne راه‌اندازی شده است که وظیفه‌ی آن بررسی تغییرات آب‌وهوایی کره‌ی‌زمین است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱ اسفند

GM و Lyft طرح ایجاد ناوگان مشترک وسائل نقلیه‌ی خودران خود را سال گذشته‌ی میلادی عنوان داشتند و به نظر می‌رسد این طرح در سال ۲۰۱۸ نهایتا عملی گردد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ يکشنبه ۱ اسفند

هرچقدر که سرویس Project Fi برای استفاده‌کنندگان پر مصرف شبکه‌ی دیتا مناسب باشد، اما برای تماس‌های صوتی چندان خوب نیست. استفاده کردن از این سرویس به آن معنا است که کاربر باید قید بهره‌مندی از صدای با کیفیت بالای LTE را بزند.

ادامه مطلب