تکنولوژی
الناز فرجی۲۲:۱۳ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱ آذر

در نبرد خرید کنسول ها در تعطیلات، مایکروسافت تنها 50 دلار افت قیمت نه چندان حیرت آور با ایکس باکس one داشته است. این معامله تا روز شکرگزاری در آمریکا انجام نمیشود و تنها تا پایان دوشنبه ی سایبری در 30 ام نوامبر ادامه پیدا میکند . رقیب کنسولی مایکروسافت، سونی نیز انتظار میرود که معامله ی مشابهی برای پلی استیشین 4 راه بیندازد : به قیمت 299 دلار برای کنسول . برخی از گزارشات حاکی از آن اند که ممکن است این کنسول یک مجموعه بازی هم به همراه داشته باشد .

ادامه مطلب
ایران و جهان
الناز فرجی۹:۴۳ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱ آذر

بچه های دوره ی اینترنت لایق مدارسی متصل به اینترنت هستند و مارک زوکر برگ مصمم است که این موضوع را به واقعیت تبدیل کنید . موسس فیس بوک در روز پنج شنبه اعلام کرد که او و همسرش پرسیلیا چان قصد دارند 20 میلیون دلار را به سازمان ناسودبر educationsuperhighway بدهند که مدارس عمومی را مجهز به اینترنت پر سرعت کنند . زوکربرگ در پست فیس بوک خودش درباره ی این کمک نوشت " در مدارس ، اینترنت برای دستیابی به نتایج بهتر مهم است : یادگیری انتخابی .

ادامه مطلب
گوناگون
الناز فرجی۴:۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۳۰ آبان

اگر اخیرا در نیویورک بوده اید حتما افرادی را که با این وسیله سواری میکنند در خیابان ها و پیاده رو ها مشاهده کرده اید و یا شاید با یکی از آنها تصادف(برخورد )کرده اید.حتما آزرده شده اید و مثل اینکه شهر نیویورک هم همین احساس را دارد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
الناز فرجی۳:۳۳ - ۱۳۹۴ شنبه ۳۰ آبان

گوگل نرم افزار های موبایلش را همچنان مورد استفاده تر میکند.
کمپانی در روز چهارشنبه قابلیت جدیدی را برای اندروید معرفی کرده که به کاربران اجازه میدهد تا به برنامه های موجود در موتور جست جو دسترسی داشته باشند و بدون دانلود کردن از آنها استفاده کنند.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۲:۵ - ۱۳۹۴ شنبه ۳۰ آبان

هنگامی که ادل در موزیک ویدئوی hello از یک تلفن تاشو استفاده کرده قطعا در مود و حالت خاصی بوده است.اینگونه که که معلوم است تلفن های تاشو هنوز کاملا از مد افتاده نشده اند,در واقع ,سامسونگ در حال کار کردن بر روی یک مدل خاص با مشخصاتی بسیار جالب است.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۹ آبان

تقریبا دو ماه بعد از اینکه فیس بوک ساختن تیم social good اش را که هدفش ساختن وسایلی برای کمک به مردم در انجام دادن کارهای خوب در سراسر دنیا بود معرفی کرد ، راه اندازی آخرین ساخته های مربوط به امور خیریه اش را هم اعلام کرد ، صفحه های جمع آوری سرمایه و توسعه ی خیریه برای سازمان های بدون سود .

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۳:۲۷ - ۱۳۹۴ جمعه ۲۹ آبان

bug ، تیمی در دانشگاه بریستول row-bot را ساخته است ، نمونه ی اولیه ی یک ربات که طراحی شده که کثیفی را از سطح تالاب ها و دریاچه ها جمع کرده و میکروب ها را بخورد . سپس همه ی اینها را در شکم مصنوعی اش تجزیه کرده تا نیرو بگیرد . با این روش ، نیروی کافی بدست می آورد تا خودش را دائم وادار به گشتن دنبال باکتری ها و خوردنشان کند . row bot شامل دو عنصر اصلی است ، مکانیزم نیروی محرکه اش تا بتواند با استفاده از دست و پا زدن توسط یک قطعه ی کوچک 0.75 واتی ، موتور dc اصلاح شده کار کند و شکمش که در آن سوخت سلول میکروبی (mfc) جریان الکتریکی تولید میکند تا به موتور برای حرکت کردن نیرو دهد .

ادامه مطلب