تکنولوژی
الناز فرجی۳:۵ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۴ آبان

آخرین تبلت 7 اینچی fire آمازون آنقدر ارزان است که در بسته های 6 تایی می آید . با قیمتی کمتر از یک ipad mini2 میتوانید 6 تا تبلت 50 دلاری fire بخرید . یک بسته ی شش تایی بخرید و ششمی مجانی خواهد بود . از هر طرف که به آن نگاه کنید عجیب است . fire از لحاظ تکنولوژی خیلی جدید و پیشرفته نیست . نوعی وسیله است که در حراج ها و تخفیف فروشگاه ها میبینید . اگر مهر تایید آمازون روی آن نبود ، من با یک میله ی 10 پایی هم لمسش نمیکردم . تبلت های ارزان از برند های بینام تقریبا همیشه ثابت کرده اند که بدرد نخور هستند . خیلی از تبلت های fire از زمان اولین تبلت اش در سال 2011 آمده اند و رفته اند . fire در زیر خانواده ی تبلت fire آمازون با قیمت 100 دلار برای fire hd 6 و 150 برای fire hd 8 و 230 برای fire hd 10 قرار دارد .

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲:۴۰ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۴ آبان

snapchat بالاخره به اعضای معروفش حضوری رسمی تر میدهد . این کمپانی از ویژگی ای جدید به نام "offical stories" استفاده میکند تا اکانت برخی از اعضای معروفش را تشخیص دهد ، مانند جاستین بیبر،تیستو و کایلی جنر. اما در شکل اصلی snapchat ، این اپلیکیشن از شکلک ها برای نشان دادن وضعیت آنها استفاده میکند ( به جای علامت آبی استفاده شده توسط فیس بوک یا تویئتر یا دیگر شبکه ها ) . کاربران از روز جمعه این شکلک ها را وقتی که در جستجو ها تحت عنوان official stories نشان داده شدند, مشاهده کردند . این شکلک ها همچنین در قسمت راست داستان های کاربرانتان نشان داده میشوند .

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۱:۳۲ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۲۴ آبان

انتقال بیت موزیک به اپل موزیک تقریبا کامل شده است.بیت اعلام کرده است که بیت موزیک در 30 نوامبر به پایان میرسد و پس از گذشت این زمان سرویس موسیقی دیگر کار نخواهد کرد.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۳ آبان

به روز رسانی : جمعه ، 12:32 بعد از ظهر ET: یکی از سخنگویان فیس بوک بیانیه ی زیر را در مورد گزینه ی جستجوی فیس بوک آماده کرده :
" ما در حال فراهم کردن راهی هستیم که مردم بتوانند در بین پست های افراد بگردند و جستجو کنند. شما میتوانید تنها دنبال پست هایی بگردید که قبلا در تایم لاینشان میدیدید . ."

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۲:۴۸ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۳ آبان

مردم قطعا نگران تلاش و دوباره اختراع کردن چتر در طول سالها نبوده اند . booster brolly خورشیدی ، rainshader ضد باد و rainshield یک طرفه تنها چند نمونه اند. ولی حالا تیمی از طراحان چینی به دنبال راهی برای رهایی از قطب های فلزی غیر معمول و روکشدار هستند و به جایش به یک میدان نیرو متکی اند که شما را خشک و تمیز نگه دارد .

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲۱:۱۶ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۳ آبان

کارل باس به مدت 40 سال است وسایل میسازد، از وسایل خانه ی چوبی و نیمکت های گرانیت گرفته تا کلک های ساخته شده از کرجی های دریایی از کار افتاده , این روزها جدا از شغل اصلی اش کمپانی طراحی نرم افزار autodesk را نیز اداره میکند ، و روی ساختن وسایل تمرکز کرده است . مانند یک گردونه ی خودروی خودکار الکتریکی که از سخت افزار هواپیمای کنترل از راه دور نصب شده در آن ( در حال حاضر در دست تعمیر است ) نیرو میگیرد . هفته ی گذشته گیزمگ از گالری اتودسک در توکیو دیدن کرد ، در آنجا باس ,تصوراتش را درباره ی اینکه گاهی ایده های یک کامپیوتر بهتر از ماست نشان داده بود ، و مفهومی نو پدید آورد که طراحی تولیدی نامیده شد . باس میگوید : " تا به حال فکر میکردم که یک کامپیوتر به سختی میتواند به ما در طراحی کمک کند ، در واقع این طراحی کامپیوتر است ، یک کامپیوتر واقعا نمیتواند کار زیادی برایتان بکند . "

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۱:۵۱ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۳ آبان

pebble در بین ساعت مچی های هوشمند به گونه ای پیشگام بوده ، و در زمانی که تکنولوژی پوشیدنی چیزی بیشتر از یک ایده نبود ، در kickstarter بسیار موفق شد . آخرین ساعت مچی هوشمند این شرکت آینده ی بسیار روشنی دارد اما قیمتش آن را در مثلث برمودای ساعت مچی ها میگذارد . ساعت مچی هایpebble ساده اند . پیام ها ، کنترل موزیک ، زمان و مجموعه ای معقول از اپلیکیشن های سوم شخص از کاربردهایش است - و دیکته ی صوتی هم اضافه شده که زمان کمی به دیگر ساعت مچی های پیشرفته تر برای رقابت میدهد .

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۱:۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۲۳ آبان

آخرین به روز رسانی office 365 ، powerpoint را خیلی هوشمند تر میکند .
این کمپانی به تازگی از ابزار جدیدی برای powerpoint,designer و morph پرده برداشته که میتواند اضافه کردن عکس های دستکاری شده و انیمیشن را به اسلاید ها آسان کند . این ابزار برای استفاده کنندگان office 365 در هفته های آتی آماده خواهد بود . در سطح ابتدایی ،مورد designer ,اضافه کردن عکس ها به اسلاید ها را آسان میکند . قبلا اضافه کردن یک عکس آن را به بالای اسلاید می انداخت و شما میبایست به طور دستی اندازه اش را تغییر میدادید، آن را کات میکردید و تنظیمات دیگر را انجام میدادید تا عکس داخل اسلاید را قالب بندی کنید . با ابزار جدید desginer ، پاورپوئینت ترکیب هایی را بر اساس عکس و نوع اسلاید پیشنهاد خواهد کرد .

ادامه مطلب