اپلیکیشن
رضا رزمی۱۶:۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ آبان

اگر از کاربران شبکه اجتماعی توییتر هستید، به تازگی شاهد یک علامت قلب در زیر توییت‌ها بوده‌اید، این قلب در توییتر معادل دکمه لایک در فیس‌بوک است.
پیش از این وقتی کاربران می‌خواستند علاقه خود را به توییتی نشان دهند از علامت ستاره که در کنار توییت طراحی شده بود استفاده می‌کردند، اکنون ستاره جای خودش را به قلب داده است. شما وقتی به توییتی علاقمند هستید، با کلیک بر روی علامت قلب شاهد بزرگ شدن آن هستید که این نشانه علاقه شما به آن توییت یا به زبان فیس‌بوکی لایک کردن توییت است.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۱۳:۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ آبان

اسکایپ یکی از ابزارهای ارتباطاتی محبوب در میان کاربران دنیای مجازی، اکنون به کلید اشتراک‌گذاری محتوای وب‌سایت‌ها مجهز شده است.

شما در زیر محتویات مختلف در وب‌سایت‌ها تاکنون شاهد کلید‌های اشتراک‌گذاری شبکه‌های اجتماعی چون فیس‌بوک، توییتر و غیره بودید، از این به بعد آیکون اسکایپ را هم در کنار آن‌ها خواهید دید. با کلیک بر روی کلید اشتراک‌گذاری محتوا در وب‌سایت‌های مختلف امکان ارسال آن را برای دوستان خود در اسکایپ خواهید داشت.

مایکروسافت از توسعه‌دهندگان وب‌سایت‌ها خواست تا کلید اشتراک‌گذاری اسکایپ را به وب‌سایت خود اضافه کنند تا به وسیله آن کاربران بتوانند با سرعت بیش‌تری محتویات وب‌سایت‌ها را برای هم از طریق اسکایپ ارسال کنند.

وقتی شما به عنوان یک کاربر قصد ارسال محتوای وب‌سایتی را به دوستان خود در اسکایپ دارید، کافی است روی دکمه اشتراک‌گذاری اسکایپ در زیر مطلب کلیک کنید، مشخصات حساب کاربری خود در اسکایپ را وارد کنید، و دوستان مورد نظر خود را انتخاب و بر روی ارسال کلیک کنید.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۱۰:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ آبان

همانطور که از نام آن پیداست این بلندگو امواج صدا را در کل اتاق پخش میکند.موسیقی را در تمام جهات پخش میکند با 15 ساعت باتری در هنگام پخش و ظاهری شیک که ضد آب نیز هست.شما میتوانید هم اکنون یکی از این بلندگوها را با 25% تخفیف از سایت گیزموMSRP بخرید.
در استفاده از BOOM که به صورت ایستاده میماند تنها حدود 4 اینچ مربع فضا اشغال میشود.در این حالت دو درایور ولوم را در جهت مخالف زیاد میکند در حالی که دو رادیاتور مثبت کمک میکنند تا صدا درتمام اتاق پخش شود.نتیجه این امر صدای قوی و مهیج است و شما میتوانید با بلوتوث تا فاصله50قدم NFC و یا 35 میلیمتر LINE-IN هر آهنگی را پخش کنید.اسپیکر دارای یک میکروفون داخلی است با دکمه های کنترل یعنی شما میتوانید از آن آن به عنوان یک اسپیکر فون استفاده کنید.وبرای تاثیر گذاری بیشتر شما میتوانید 2تا از این اسپیکر را به همدیگر متصل کنید و تاثیر استریوی آن را دو برابر نمایید و همچنین نرم افزار UE BOOM را برای اندروید و آی او اس دانلود کنید تا بتوانید تنظیمات اکو را به وسیله آن عوض کنید.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۷:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ آبان

امسال مایکروسافت نه تنها نوعی جدید از 2 in 1 را با surface book به ما ارائه داد ، همچنین نسخه ی ارتقا یافته ای از 2 in 1 کلاسیکش را راه اندازی کرد . به گیزمگ در نقد surface pro 4 شگفت انگیز ملحق شوید .
اگر از surface pro3 استفاده کرده باشید پس پرو 4 به نظرتان خیلی آشنا خواهد آمد . هیچ تغییر بزرگی در اندازه یا شکل لحاظ نشده و این ارتقا رسانی بزرگ به طور ظریف و گول زننده ای تنها در بعضی نقاط بوده است . مانند صفحه نمایش کمی بزرگتر و واضح تر ، یک سیستم خنک کننده ی پیشرفته تر ( بنابراین فن کمتر کار میکند ) و عمر باتری طولانی تر .
درطی یک تغییر شیوه ی جالب مانند خیلی از شرکت ها ، مایکروسافت یکی از بزرگترین آپگرید های surface pro 4 اش را با دارندگان پرو 3 تقسیم میکند . کاور مدل جدید ، از لحاظ ساختار پشتی باsurface pro 3 سازگار است ، ولی کلید های تایپ تند و راحت تر و ترکیب شیشه ای بزرگتر دارد . پرو3 از قبل هم در این زمینه بسیار خوب عمل میکرد اما کاور کیبرد جدید حالت لپتاپ را مانند یک تجربه ی بی خطر خاص میکند .
همچنین یک تایپ کاور ( 30 دلار گران تر ) با سنسور اثر انگشت که البته برای دارندگان پرو 3 مناسب تر است تا خریداران مدل جدید . چون surface pro جدید تکنولوژی تشخیص چهره با دوربین جلویی را دارند و اساسا نیازی به سنسور های اثر انگشت ندارند .

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۲:۳۴ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ آبان

تمام جستجوی های گوگل ممکن است به شما هوش بیشتری بدهد.
سیمون اکسنهام بر اساس تحقیقات BPS یک مقاله از ژورنال تجربی روانشناسی را خلاصه کرده که نشان میدهد افراد پس از جستجو در گوگل اعتماد به نفس بالاتری در مورد سطح اطلاعات و هوش خود پیدا میکنند .یکی از رهبران محققین دانشگاه یاله ,متیو فیشر در حال اجرای یک آزمایش تحقیقاتی بر روی 119 مرد و 83 زن از مکانیک های ترک آمازون است ,یک سرویس وب برای افراد و شغلهای ارائه شده به درخواست کارگران است.
آنها از یک گروه از شرکت کننده ها خواستند که برای پاسخ دادن به بعضی سوالات از قبیل(چرا در اینجا تعداد زنان از مردان بیشتر است؟ )و (چرا یک فرورفتگی در توپ گلف وجود دارد؟) از اینترنت استفاده کنند . در گروه کنترل از شرکت کننده ها خواسته شد که به این سوالات بدون استفاده از اینترنت پاسخ دهند. سپس محققین از شرکت کننده ها پرسیدند که بدون استفاده ار اینترنت در زمینه های زیر هنگام پاسخ گویی چقدر احساس اعتماد به نفس میکردند:آب و هوا,تاریخ آمریکا,غذا,راه حل های درمانی و بدن انسان.

ادامه مطلب
ترفند و آموزش
مصطفی طبری۲۰:۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۴ آبان

این روزها اگر به هر اداره ای سر بزنید حتماً چند کارمند را پشت میزهای ایستاده خواهید دید. ادارات زیادی از کاخ نخست وزیری استرالیا تا کاخ سفید آمریکا به این میزهای جدید روی آورده اند. برخی مطالعات می گویند نشستن برای مدت زمان طولانی برای سلامتی خوب نیست، در حالی که برخی دیگر مدعی هستند کار کردن بصورت ایستاده فعالیت های گروهی را بهبود می بخشد. البته هنوز هم افرادی هستند که اعتقاد دارند نشستن برای چند ساعت مشکلی ایجاد نمی کند.
کمپانی Refold واقع در نیوزیلند یکی دیگر از کمپانی هایی است که سعی دارد شیوه کار کردن ما را تغییر دهد. میز ایستاده این کمپانی 250 دلار قیمت داشته و قابل خم شدن، حمل و بازیافت می باشد. تمام این ویژگی ها به لطف استفاده از مقوا میسر شده است. اگر این میز از فولاد یا چوب ساخته می شد قیمتی بالاتر از 1000 دلار پیدا می کرد.
با استفاده از شیارهای مخصوص میت وان میز را خم و به راحتی آن را حمل کرد. ضخامت مقوا 5 میلی متر بوده و این میز قادر است تا وزن 84 کیلوگرم را تحمل کند. عمر پیش بینی شده برای این میز مقوایی 1 تا 3 سال عنوان شده است. این میز در سه ارتفاع 100، 105 و 110 سانتی متری عرضه شده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۱۷:۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۴ آبان

به مدت سه نسل ، surface مایکروسافت به معنی یک تبلت با ویندوز و کیبرد اسنپ آن بود که به یک لپ تاپ تبدیل میشد . اما امروز معنی surface گسترش یافته و تبدیل به دستگاه جدیدی شده که تبلت در آن نقش فرعی دارد . کمی گران است اما یک لپ تاپ بسیار عالی است .
برخلاف سرفس بوک، سرفس پرو مایکروسافت روی طناب باریکی راه میروند و سعی میکنند که بین قدرت تبلت ها و لپ تاپ ها تعادل برقرار کنند . گرچه مایکروسافت در کم کردن خطر در این رویکرد بسیار عالی عمل کرده است ، از برخی معاملات گریزی نیست . اما سرفس بوک؟ اولین و بهترین لپ تاپ ویندوز 10 است . اولین سرفسی که به عنوان یک نوت بوک 100 درصد بدون خطر است . ولی به یک سازش بزرگ نیاز دارد ( شما فقط میتوانید در دوره های کوتاه از آن به عنوان تبلت استفاده کنید ) اما سرفس بوک همچنین یک تبلت خوب خواهد بود ، به لطف نصب باتری مایکروسافت .
باتری اصلی (بزرگتر) در داخل کیبرد دستگاها میماند ، بنابراین وقتی که در حالت لپ تاپ هستید عمر باتری طولانی خواهید داشت که از یک نوت بوک سطح بالا انتظار میرود . اما یک باتری دوم و کوچکتر هم در داخل صفحه وجود دارد با یک دکمه و میتوانید با حالتی که مایکروسافت به آن حالت کلیپبرد میگوید از صفحه جدا شوید . اگر گیج شدید " حالت کلیپبرد " مانند حالت تبلت است . ما حدس میزنیم که مایکروسافت اصطلاح را تغییر داده تا انتظارات را پایین بیاوذد . باتری های تبلت باید تمام روز را دوام بیاورند بنابراین شرکت به کلمه ای جدید برای یک تبلت بزرگ نیاز داشت که دوره های کمی کار میکند .

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۱۴:۳۰ - ۱۳۹۴ پنج شنبه ۱۴ آبان

در یک حرکت که به احتمال زیاد تاثیر بر محبوبیت و یا عدم آن دارد اپل تصمیم گرفت که یک بسته نرم افزاری که شامل ساعت هوشمند اپل نیز میشود در تخفیف گذاشت.بسته نرم افزاری در حال حاضر محدود به انتخاب فروشگاه هاست و بر روی هر ساعت هوشمند اپل در فروشگاه لوازم ورزشی اپل 50% تخفیف گذاشته شده البته زمانی که مشتری اقدام به خرید یک آی فون جدید کند.
این مسئله در روز جمعه توسط مک رومر به صورت برجسته مشخص شد.طبق گفته سایت این مورد فقط در شعبه بریک و مرتار در کالیفرنیا(سانفرانسیسکو,برلین گیم,خیابان شاه بلوط,کورت مادرا,شهر سنگی و هیلز دیل)در دسترس است .همچنین(خیابان بویل استون,برلینگتون,کنار کمبریدج و چستون هیل) و نسخه ویرایش شده ساعت هوشمند اپل و ساعت هرمس شامل این ارتقا نمیشود.
همچنین لازم به ذکر است که هر دو مورد باید در طول یک معامله با هم دیگر خریداری شوند.همچنین وب سایت تایید کرده که که این ارتقا به صورت آنلاین موجود نیست و تنها تا 15 نوامبر اجرا میشود.

ادامه مطلب