اپلیکیشن
الناز فرجی۱۶:۰ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۹ آبان

فیس بوک دیگر به کاربران امکان بردن نام یک شبکه ی اجتماعی دیگر را در اپلیکیشن ها و وبسایتش نمیدهد . اما نه به دلایلی که فکر میکنید .
سایت Tsu.co یک شبکه ی اجتماعی تنها با دعوتنامه است که با ایده ی به اشتراک گذاری سهام های تبلیغاتی با کاربرانش شکل گرفته است. مشکل ظاهرا این است که این سایت منبع بزرگی از اسپم در فیس بوک شده بنابراین این شرکت اجازه ی استفاده از آن URL را به کاربرانش نمیدهد . تایپ کردن آدرس tsu.co هر جا در فیس بوک، اینستاگرام یا پیام رسان های فیس بوک به پیام های خطایی منجر میشود که به شما میگویند نظرتان ثبت نخواهد شد . ( گرچه به نظر نمی آید که چنین محدودیتی در واتس اپ وجود داشته باشد . )

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
الناز فرجی۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴ سه شنبه ۱۹ آبان

آن را مجموعه ای از کاربرانی که مشکلی مشابه را گزارش میدهند بنامید. تعدای از کاربران در اجتماعات حمایتی اپل گزارش میکنند که touch id با ios9.1 اشکال دارد و پاسخگو نیست .کاربران میگویند وقتی که از نسخه های قبلی ios به ios9.1 اپدیت میکنند, touch id آهسته تر کار میکند و اغلب اصلا کار نمیکند
در حالیکه خیلی از کاربران در اجتماعات حمایتی اپل و برخی دیگر در reddit همین مشکلات را گزارش میکنند ، به نظر نمیرسد که گسترده باشد . تحقیقی سریع توسط mashable تنها سه نمونه از این مشکلات را آشکار کرد ، از جمله مشکل دستگاه خودم را .

ادامه مطلب
گوناگون
الناز فرجی۱۰:۴۶ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۸ آبان

به هر دفتر کاری که بروید احتمالش وجود دارد که حداقل چند نفر را پشت میزهای ایستاده ببینید
دفتر کار های بیشتری به میزهای ایستاده روی می آورند، از نخست وزیر استرالیا گرفته تا کاخ سفید . بعضی مطالعات نشان میدهد که نشستن طولانی مدت برای سلامتی شما خوب نیست ؛ برخی دیگر میگویند ایستادن همکاری های گروهی را افزایش میدهد و برخی دیگر میگویند که نشستن به مدت چند ساعت مشکلی ندارد . کمپانی نیوزلندی refold تلاش میکند وارد بازی شود و روش کار ما را تغییر دهد . میز ایستاده ی این شرکت قابل تا شدن ، حمل شدن و بازیافت شدن است ، چون از مقوای نازک ساخته شده است ( مدل های دیگرش که معمولا از فلز و چوپ ساخته شده اند به 1000 دلار میرسند.)

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۶:۳۶ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۸ آبان

سونی اعلام کرده که A68 یک DSLR سطح ورودی در آینده است که ویژگی هایی را ازآخرین مدل A77 دوم به ارث برده است.پایه جدید مدل A ,24 مگاپیکسل است که سنسور APS-C CMOS ,فوکوس 4دی با فوکوس خودکار تشخیص 79 فاز و موتور پردازش تصویر BIONZ X میباشد.
A68 (و یا 68 a بستگی به الویت برند دارد)در طبقه بندی گروه دوربین های با سنسور APS-C وdslr زیر مدل A77 دوم قرار میگیرد.مانند آن دوربین ها و مدل فول فریم A99 ,این مدل نیز از لنز A-MOUNT به جای E-MOUNT که در سیستم های بدون آینه سونی استفاده میشود ,استفاده کرده است.
در حالی که به نظر نمیرسد این دوربین جدید در مورد خاصی پیشگام باشد به همراه خود تعداد زیادی از ویژگی های مدل آخر را برای یک دستگاه مقرون به صرفه تر آورده است همانطور که خواهیم دید در مقایسه با قیمت بقیه مدل هاست.

ادامه مطلب
تکنولوژی
الناز فرجی۱:۳۲ - ۱۳۹۴ دوشنبه ۱۸ آبان

محققان دانشگاه لیدس و شفیلد راهی برای انتقال داده از طریق نانو سیم های مغناطیسی با استفاده از امواج صوتی مسطح به عنوان نیروی محرکه یافتند.توسعه داده شده برای حافظه سخت افزاری مسیر مسابقه ای,محققان ادعا میکنند که استفاده از امواج صوتی برای انتقال داده به طور قابل توجهی سرعت پردازش کامپیوتر را افزایش میدهد در حالی که مصرف برق آن را کاهش میدهد.
طراحی وتوسعه آن توسط IBM است که به صورت مسیر مسابقه است(همانطور که از نام آن پیداست داده ها در مسیر های بالا و پایین از سیم ها مانند ماشین ها با سرعت منتقل میشوند) با استفاده از انتقال بین گشتاور های مغناطیسی مختلف (جهت ها)در دیواره هایی که حوزه های جدا در نانو سیم های حافظه دارند.همانطور که هر انتقال بین این مناطق منجر به جابه جایی زاویه ای (تغییر مغناطیسی جهت)از 90 تا 180 درجه میشود,حافظه مسابقه ای مقدار صفر یا یک را در هر یک از این تغییرات در طول سیم ها برای نشان دادن داده های باینری اختصاص میدهد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۱۸:۱۸ - ۱۳۹۴ يکشنبه ۱۷ آبان

با توجه به درخواست کاربران گرامی این بخش به سایت اضافه گردید. همانطور که میدانید برای ساخت اپل آیدی می بایست از آدرس و کد پستی مورد تایید اپل استفاده شود و با توحه به اینکه آی پی های ایران در لیست تحریم ها می باشد شما نمی توانید اپل آیدی کشور ایران را داشته باشید و برای ساخت اپل آی دی خارج از کشور می بایست آدرس و کد پستی مورد تایید و همچنین مشخصات کارت بانکی خود را وارد کنید.
بسیاری از سایت ها اقدام به فروش اپل آیدی با ایمیل های از قبل آماده شده می کنند که این روش مشکلات و دردسرهای خاص خود را دارد. در مرحله اول اینکه آدرس ایمیل آدرسی میباشد که این سایت ها از قبل آماده کرده اند و هر لحظه می توانند نسبت به ریست کردن پسورد آن اقدام کنند. در مرحله بعدی اینکه شما به ناچار میبایست آدرس ایمیل دومی که با آدرس ایمیل شما فرق دارد و شما نام آنرا انتخاب نکرده اید داشته باشید.
مجله اینترنتی سها تصمیم به ارایه سرویسی گرفته که شما میتوانید با ارسال آدرس ایمیل خود و پرداخت مبلغ ناچیزی اپل آی دی منحصر به فرد خود را داشته باشید. بدین معنی که کارشناسان ما بلافاصله پس از ارسال درخواست شما اقدام به ساخت اپل آی دی با نام و ایمیل شما میکنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
رضا رزمی۲۱:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ آبان

گوگل به‌تازگی و خیلی بی‌سروصدا از اپلیکیشن "Who’s Down" رونمایی کرده است.
شما در اپلیکیشن "Who’s Down"، می‌توانید وضعیت خود را برای انجام کاری که تمایل به اجرای آن دارید مشخص کنید، و به وسیله این اپلیکیشن به دوستان خود اطلاع دهید و آنها در صورت تمایل به شما می‌پیوندند.
کار کردن با این اپلیکیشن بسیار ساده است. شما ابتدا وضعیت خود را در این اپلیکیشن وارد می‌کنید، برای مثال می‌خواهید به رستوران بروید و یا به سینما، این وضعیت تا سه ساعت برای مخاطبین نمایش داده می‌شود. در این مدت اگر از میان مخاطبان کسی تمایل داشت تا به شما برای رفتن به رستوران و یا سینما بپیوندد به شما پیام می‌دهد تا زمان را با هم برای رفتن بیرون تنظیم کنید. ضمنا شما برای استفاده از این اپلیکیشن به دعوت‌نامه نیاز دارید، در صورت نداشتن دعوت‌نامه از درون اپلیکیشن می‌توانید درخواست بدهید.

ادامه مطلب
گوناگون
رضا رزمی۱۸:۳۰ - ۱۳۹۴ شنبه ۱۶ آبان

فیس‌بوک که مدت‌هاست در حال بررسی استفاده اپلیکیشن خود در کشورهای در حال توسعه است، اکنون از کارمندان خود خواسته است که برای مدتی کوتاهی آیفون‌های خود را کنار بگذارند و از دستگاه‌های اندرویدی استفاده کنند.

فیس‌بوک هفته گذشته هم کارمندان خود را به استفاده از اینترنت "2G" تشویق کرده بود چرا که در کشورهای در حال توسعه کاربران از اینترنت‌ با سرعت بالا برخوردار نیستند و در پی آن با اینترنت‌های سرعت پایین و یا متوسط از اپلیکیشن فیس‌بوک استفاده می‌کنند. دلیل فیس‌بوک در تشویق کارمندانش برای استفاده از اینترنت کم‌سرعت و یا استفاده از ابزارهای اندرویدی این است که کارمندان فیس‌بوک با شرایط و نحوه استفاده کاربران کشورهای در حال توسعه از اپلیکیشن فیس‌بوک مطلع باشند.

ادامه مطلب