ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲ دي

به گزارش گروه بنگاه‌ها، تسهیلات جدید سرمایه در گردش فوری با نرخ ۱۱ درصد برای رفع نیازهای فوری شرکت‌های دانش‌بنیان طراحی شده و در سبد تسهیلات صندوق نوآوری و شکوفایی قرار گرفته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲ دي

به گزارش پیوست، طرح «قانون جامع بانکداری» بالاخره پس از ۲ سال، بررسی آن در کمیسیون اقتصادی مجلس دهم به پایان رسید و نمایندگان امیدوار هستند تا به زودی در صحن علنی مجلس مطرح شود. با اینکه به تازگی نمایندگان با تغییر دستور جلسه و بررسی اولویت‌دار این طرح موافقت کردند اما طرح‌ها و لوایح مانده در دستور کار مجلس و بحث بودجه، بررسی این طرح در مجلس دهم را با ابهام روبرو کرده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲ دي

به گزارش پیوست، مدیرعامل ‎ال‌جی ایران شب گذشته (۱دی ) در مراسم یلدای این شرکت با رسانه‌ها در یک گفت وگوی اختصاصی تاکید کرد ترکیب مدیریتی جدید این غول کره‌ای همچنان به اهمیت بازار ایران واقف است و تاریخ سی‌ساله همکاری ال‌جی با ایران نشان می‌دهد که این دفتر همچنان پابرجا می‌ماند و به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲ دي

رئیس سازمان فضایی ایران با تشریح آخرین وضعیت ساخت و پرتاب ۴ ماهواره «ظفر»، «پارس یک»، «ناهید یک» و «پیام ۲ » گفت: برنامه ریزی برای پرتاب ماهواره «ظفر» در دهه فجر امسال در دست انجام است.
مرتضی براری با اشاره به اینکه مطابق با برنامه ریزی صورت گرفته، ماهواره‌های «ظفر»، «پارس یک» و «ناهید یک» تا پایان دی ماه برای پرتاب تکمیل می‌شوند، اظهار داشت: متخصصان سازمان فضایی ایران به صورت شبانه روزی در حال فعالیت برای تکمیل برنامه‌های مدنظر در عرصه ماهواره، ماهواره بر و ایستگاه زمینی هستند و در تلاش هستیم که با هماهنگی‌های در دست انجام به زودی خبرهای خوبی را از پرتاب ماهواره شاهد باشیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲ دي

مرکز توسعه تجارت الکترونیکی ۱۰ محور همکاری اولویت دار با سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور پیشنهاد کرد.
مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از سازمان نصر خواست تا در تدوین آیین‌نامه تبلیغات و پلتفرم‌ها و همچنین قانون ضد انحصار برای فضای مجازی با این مرکز همکاری کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲ دي

دو اپراتور ایتالیایی Fastweb و Linkem قراردادی را برای ایجاد شبکه دسترسی بی‌سیم ثابت 5G (FWA) برای هشت میلیون خانه این کشور تا سال 2023 امضا کردند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲ دي

MTN بسته‌های جدید رومینگ بین‌الملل دیتا با عنوان «سلام دنیا» را ویژه خاورمیانه و آفریقا معرفی کرد.
به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، این بسته‌ها ویژه آن دسته از مشترکان MTN است که قصد سفر دارند و در ۲۱ کشوری که MTN در خاورمیانه و آفریقا فعالیت می‌کند، قابل استفاده هستند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ دوشنبه ۲ دي

مقدمات ارائه امضای الکترونیکی روی سیم‌کارت‌های رایتل فراهم شده است.
به گزارش پیوست، اجازه امکان ارائه این سرویس از طریق سیم‌کارت‌های رایتل در جلسه آتی شورای سیاستگذاری گواهی الکترونیکی کشور مطرح می‌شود و پس از تصویب در این جلسه این اپراتور تلفن همراه به عنوان مرکز میانی فعالیت خواهد کرد.

ادامه مطلب