محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۱ مهر

به گزارش مهر، کاربران این شبکه‌ی اجتماعی از نقاط مختلف دنیا از جمله اروپا و خاورمیانه اختلال در اپلیکیشن موبایل و نسخه‌ی دسکتاپ تلگرام را در توئیتر گزارش کرده‌اند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۱ مهر

در سال ۲۰۱۷، گوگل بازار را با Home Mini و Home Max خود اشباع کرد، درحالیکه تجربه‌ای از یک دستگاه با کیفیت هم دارد. در سال جاری، خط تولید Made by Google به اولین نمایشگر Assistant Smart با Google Home Hub دست می‌یابد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۸ مهر

تشخیص رویدادهای لرزه‌ای ماننده زلزله‌ی ۹ ریشتری که در سال ۲۰۱۱ سواحل ژاپن را تخریب کرد، چندان دشوار نیستند، اما رویدادهای کوچک به سختی قابل شناسایی‌اند، مانند خرده زمین لرزه‌ها – زمین لرزه‌هایی با شدت کمتر از ۲ ریشتر که به ندرت باعث صدمه زدن به اموال می‌شوند. در حقیقت در نتیجه‌ی سر و صداهای پس زمینه، وقایع کوچک، و مثبت کاذب، این ریزلرزه‌ها همیشه با سیستم‌های لرزه‌ای قابل برداشت نیستند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۵ مهر

Wi-Fi Alliance از تغییر نام استانداردهای Wi-Fi 802.11 خبر داد، این استاندارد مدت‌های طولانی باعث سردرگمی کاربران بود. در آینده، استاندارد فعلی 802.11ac با عنوان Wi-Fi5 و جانشین آن، 802.11ax با نام Wi-Fi6 شناخته می شوند. این نام‌گذاری اصطلاح نسلی همانند بلوتوث ۳، ۴، و ۵ ایجاد می‌کند که یادآوری و درک پیشرفت آن را برای مشتریان راحت‌تر می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۳ مهر

فیسبوک، Adam Mosseri، مهندس محصول این شبکه‌ی اجتماعی که از سال ۲۰۰۸ کار خود را در فیسبوک آغاز کرد، به عنوان رئیس جدید اینستاگرم معرفی کرد. وی جانشین Kevin Systrom و Mike Krieger می‌شود که در تاریخ ۲۴ سپتامبر خروج‌شان از اینستاگرم را اعلام کردند. پیش از ارتقا جدید، Mosseri نائب رئیس محصول این شبکه‌ی اجتماعی بود، پیشتر نیز معاونت بخش News Feed و تیم رابط کاربری فیسبوک را بر عهده داشت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۱ مهر

یک قاضی کمیسیون تجارت بین المللی (ITC) ایالات متحده‌ی آمریکا گفت که موبایل‌های اپل یکی از پتنت‌های کوالکام در ارتباط با تکنولوژی مدیریت مصرف را نقض کرده است، اما درخواست این تراشه‌ساز را برای ممنوعیت ورود برخی از مدل‌های آیفون به داخل ایالات متحده نپذیرفت. Thomas Pender گفت "فاکتورهای منافع عمومی" بر خلاف درخواست کوالکام برای ممنوعیت هستند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۰ مهر

ساندر پیچای، مدیرعامل گوگل، در ماه نوامبر، پس از انتخابات میان دوره‌ای در کمیته‌ی قضایی کنگره‌ی آمریکا شهادت می‌دهد. وی روز جمعه با رهبر اکثریت مجلس عوام، کوین مک کارتی و دیگر اعضای ارشد جمهوری‌خواهان دیدار کرد و درباره‌ی اتهام طرفداری گوگل از حزب دموکرات بحث کرد (شرکت این اتهام را نپذیرفت). مک کارتی به رویترز گفت که پیچای موافقت کرده در کمیته حاضر شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۹ مهر

ماه مارس، یوتوب شروع به آزمایش قابلیت تصویر در تصویر (PiP) در وب برای تماشا و مرور همزمان کرد. با این طراحی، کاربران تنها قادر به فعال کردن PiP در زمانی بودند که به دور از پخش‌کننده‌ی فعلی جستجو می‌کردند. در حال حاضر یک آیکون Miniplayer در پایین سمت راست پنجره‌ی پخش ویدئو قرار دارد.

ادامه مطلب