محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱۸ شهريور

گوگل همواره هدف سازماندهی اطلاعات جهانی را داشته است، و اولین نشان آن هم وب تجاری است. حالا، گوگل قصد انجام کار مشابهی برای جامعه‌ی علمی را دارد و برای آن موتور جستجوی جدیدی برای مجموعه‌های اطلاعاتی می‌سازد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۷ شهريور

اولین مرکز داده‌ی آسیایی فیسبوک در سنگاپور خواهد بود، این غول شبکه‌ی اجتماعی اعلام کرد در طول چهار سال آینده یک مرکز سرور ۱۷۰ هزار متر مربعی در این منطقه افتتاح می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۱۷ شهريور

استارتاپ Evernote اواخر ماه قبل بسیاری از مدیران ارشد خود از قبیل مدیر ارشد فناوری، مدیر ارشد مالی، مدیر محصول، و سرپرست منابع انسانی را به جهت افزایش سرمایه از دست داد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۶ شهريور

مدیرعامل بخش تلفن همراه این غول فناوری به CNBC گفت، سامسونگ به توسعه‌دهندگان شخص ثالث اجازه‌ی ساخت اپلیکیشن برای Bixby را از اواخر سال جاری می‌دهد. هدف آن هم بهبود توانمندی این دستیار صوتی است.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۶ شهريور

طبق گزارشی از Kotkau، بخش ژاپنی سونی تعمیرات کنسول PS2 را متوقف می‌کند. در اواخر ماه ژوئن، این شرکت با اشاره به مالکان محلی PS2، ضرب‌الاجلی را برای تعمیر نهایی کنسول‌هایشان ارائه داد. مشتریان تا ۳۱ آگوست برای تکمیل درخواست خدمات پس از فروش زمان داشتند، و حالا تا ۷ سپتامبر زمان دارند دستگاه‌هایشان را به مراکز تعمیر PlayStation Clinic ببرند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۴ شهريور

Sara Hairder، مدیر محصول توئیتر، اسکرین‌شات‌هایی را توئیت کرد که نشان از تغییرات در این پلتفرم برای در نظر گرفتن موارد بیشتری برای تعامل دارد. قابلیت‌های جدید، این برنامه را بسیار بیشتر شبیه به کامنت‌های رشته ای در فیسبوک می‌کند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۴ شهريور

وزارت حمل و نقل چین، روز جمعه و پس از کشته شدن یک مسافر ۲۰ ساله در ماه جاری توسط راننده‌ی شرکت Didi Chuxing، اعلام کرد بررسی‌ها درباره‌ی تمامی شرکت‌های به اشتراک‌گذاری خودرو را آغاز می‌کند.
این وزارتخانه در بیانیه‌اش گفت: بازرسی‌ها از ۵ سپتامبر شروع می‌شود و تمامی پلتفرم‌های سرویس به اشتراک‌گذاری خودرو در سراسر چین را شامل می‌شود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۱۴ شهريور

اپل بسیاری از برنامه‌ها و پیشرفت‌هایش در زمینه‌ی خودروهای خودران را به صورت راز حفظ می‌کند، اما هر از گاهی می‌توان نگاهی به آنچه این غول فناوری در حال انجام آن است داشت. به عنوان مثال، اپل در سند DWV فاش کرد یکی از ماشین‌های اتوماتیک آن اخیرا تصادفی در Bay Area داشت – این اتفاق بر اثر خطای انسانی رخ داد.

ادامه مطلب