محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۹ مهر

Spiegel Online و Quartz گزاش می‌کنند، اسپاتیفای در حال ارسال ایمیل به برخی کاربران در طرح خانوادگی است و از آن‌ها می‌خواهد موقعیت GPSشان را به منظور تائید اینکه آن‌ها در مکانی مشابه زندگی می‌کنند، اعلام کنند. بر اساس این ایمیل، مشترکینی که آدرس‌های خانه‌شان را تائید نکنند احتمالا دسترسی به طرح خود را از دست می‌دهند. این حرکت تلاش آشکاری از اسپاتیفای برای سختگیری بیشتر بر گروه‌هایی از دوستانی است که بر روی اشتراک‌های فردی از طریق به اشتراک‌گذاری طرح‌های تخفیفی برای خانواده‌ها به دنبال ذخیره‌ی پول هستند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۵ مهر

تویوتا از اوایل سال ۲۰۱۸ با اضافه کردن CarPlay به اتومبیل‌هایش به دوران مدرن پیوست، اما این برای کاربران اندروید خیلی خوب عمل نکرد. به گزارش بلومبرگ، تویوتا موافقت کرده پشتیبانی مستقیم Android Auto را در اتومبیل‌هایش وارد کند و اعلامیه‌ی آن را خیلی زود در اکتبر منتشر می‌کند. کاربران می‌توانند از قابلیت‌های آن، پیش‌تر از طریق SmartDeviceLink استفاده کنند، اما دسترسی به اطلاعات و صفحه‌نمایش مرکزی در آن محدودیت‌هایی دارند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ چهارشنبه ۴ مهر

باور کنید یا نه، دانشمندان همچنان در حال کشف اشکال جدیدی از سلول‌های بنیادی هستند – و جدیدترین مثال‌ها در مورد چگونگی درمان بسیاری از آسیب‌های معمول توسط پزشکان است. تیم تحقیقاتی با مرکزیت استنفورد، سلول‌های بنیادی انسانی را شناسایی کردند که به این گروه برای ایجاد درخت فامیلی سلول‌هایی که می‌تواند استخوان‌ها و غضروف‌ها را احیا کنند، کمک می‌کند. دانمشمندان می‌توانند سلول‌ها را از استخوان‌های موجود بگیرند یا از سلول‌های اختصاصی در چربی تولید کنند، و آن‌ها به قدری قابل پیش‌بینی هستند که پزشکان در مورد نتایج ناخواسته هنگام استفاده از آن‌ها در درمان نگران نیستند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ يکشنبه ۱ مهر

گوگل خبر از مشارکت خودرویی بزرگی داد که نشان از افزایش تلاش آن برای ورود اندروید به سیستم‌های اطلاعاتی و سرگرمی خودروها دارد.
این غول اینترنت با گروه خودروسازان رنو-نیسان-میتسوبیشی همکاری می‌کند – همانطور که از نام آن پیدا است، این تیم متشکل از سه شرکت خودروساز فرانسوی و ژاپنی است. این گروه در سال ۲۰۱۷، بیش از ۱۰ میلیون خودرو در سرتاسر جهان فروختند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۳۱ شهريور

منابعی به بلومبرگ گفتند، آمازون برنامه‌ی توسعه‌ای تا سال ۲۰۲۱ در نظر گرفته و قصد افتتاح ۳ هزار فروشگاه Go را دارد. این تعداد به نظر زیاد می‌رسد، به خصوص با توجه به اینکه این شرکت تاکنون تنها چهار فروشگاه دارد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۳۰ شهريور

توئیتر تغییر مهمی در نحوه‌ی نمایش توئیت‌های کاربرانش داشته است، این تغییر متعاقب بحث در مورد راه‌های معکوس کردن جدول زمانی الگوریتمی این پلتفرم بود. حالا، وقتی که کاربر در جعبه‌ی تنظیمات علامت تیک "Show the best tweets first" را بردارد، توئیتر بلافاصله جدول زمانی کاربر را به نظم غیر الگوریتمی، ترتیب زمانی معکوس باز می‌گرداند، این همان شیوه‌ای است که توئیتر در ابتدا طراحی کرده بود و برای سال‌ها تا زمانیکه مدل الگوریتمی پیش‌فرض را در سال ۲۰۱۶ معرفی کند، بر آن اساس کار می‌کرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۳۰ شهريور

زمانی Path به عنوان فیسبوک آینده ستوده می‌شد، این برنامه از ابتدا برای تلفن‌های موبایل ساخته شد و تمرکز آن بر گروه‌های کوچک بود. در حالیکه این شرکت موفق نشد به هیچ کدام از جاه‌طلبی‌هایش برسد، اعلام کرد به زودی آن را تعطیل می‌کند.

ادامه مطلب