محبوب ترین ها
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۳ مرداد

با توجه به اعلامیه‌ی منتشر شده‌ای از طرف فیسبوک، افرادی که صفحات فیسبوکی با تعداد تعقیب زیاد را مدیریت می‌کنند نیاز است اقدامات بیشتری را برای تایید هویت خود انجام دهند. بنابراین، این دسته از مدیران چنانچه بخواهند همچنان در صفحات خود پست بگذارند، بایستی یک "فرایند صلاحیت قانونی" را تکمیل کنند که شامل تایید احراز هویت دو عاملی و تایید کشوری است که افراد در آن مستقر هستند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۲۳ مرداد

شرکت تایوانی Quanta قصد دارد تا در سه‌ ماهه‌ی چهارم سال ۲۰۱۸، خط تولید لپ‌تاپ‌های ارزان‌قیمت Apple را راه‌اندازی نماید. به نظر می‌رسد این مدل‌ها بتوانند برای ماه سپتامبر و اکتبر رونمایی شوند. البته پیش‌ از این اطلاعات مربوط به توسعه‌ی چنین دستگاهی توسط بلومبرگ و تحلیلگر معروف Min-Chi Kuo تائید شده بود.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ دوشنبه ۲۲ مرداد

اسپاتیفای در حال آزمایش قابلیت جدیدی در استرالیا است که به کاربران رایگان آن اجازه می‌دهد هر چند بار که مایل هستند تبلیغات را غیر فعال کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۰ مرداد

سایت YouTube، لیستی از بهترین گوشی‌های هوشمند را برای تماشای ویدئوی آنلاین با توجه به میزبانی کاربران و رأی آن‌ها منتشر کرد؛ جالب است بدانید در این لیست نامی از گوشی هوشمند iPhone ذکر نشده است. امروز YouTube به کاربرانش این امکان را داد تا بتوانند تصاویر 360 درجه بسازند، این طرح ایده‌ی آژانس NASA بود که تصاویری از سیاره‌ی مریخ را باکیفیت بالا و وضوح 4K منتشر کرد تا مخاطبان و علاقه‌مندان از دیدن آن لذت ببرند. لیست منتشر شده در این سرویس ویدئویی، نام گوشی‌های هوشمندی را ذکر کرده که می‌توانند با بهترین کیفیت از دیدن ویدئوهای بارگذاری شده در این سرویس، بهترین تجربه را کسب نمایند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۱۹ مرداد

خبری از XDA-Developers به بیرون انتشار یافت، گوگل GraphicsFuzz را می‌خرد، شرکتی که متخصص در ابزارهای محک و ارزیابی گرافیک‌های موبایل است. قیمت این معامله مشخص نیست.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ مرداد

ناسا انتخاب فضانورد برای اولین پرواز Commercial Crew را اعلام کرد که این امر در نهایت توانایی پرتاب فضانوردان از خاک آمریکا را باز می‌گرداند. اولین پرواز آزمایشی بوئینگ که برای میانه‌ی ۲۰۱۹ برنامه‌ریزی شده، Eric Boe ،Chris Ferguson و Nicole Anuapu Mann را به همراه خواهد داشت. افتتاح سفر Crew Dragon از Space X هم در ماه آوریل ۲۰۱۹ خواهد بود که Bob Behnken و Doug Hurley را بر روی صندلی‌هایش خواهد داشت.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ مرداد

شرکت آمریکایی Intercontinental Exchange، اپراتور و مالک بورس اوراق بهاردار نیویورک اعلام کرد شرکت جدیدی با عنوان Bakkt می‌سازد که در کار نگهداری و مدیریت ارز رمزنگاری افراد است. این پلتفرم با فناوری رایانش ابری مایکروسافت کار می‌کند و قصد دارد تا تجارت و تبادل بیتکوین را با دلارهای آمریکا و دیگر ارزهای بدون پشتوانه آغاز کند، چراکه "بیتکوین امروزه روان‌ترین ارز دیجیتال است."

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۷ سه شنبه ۱۶ مرداد

حس بویایی، یکی از حواس ۵ گانه است که به‌ جز در موارد خاص تا لحظه‌ی مرگ برای فرد ماندگار خواهد بود. ممکن است اشیا برای شما بوهای متفاوتی داشته باشد، بعضی بوی خوش و برخی دیگر نیز بوی ناخوشایند را از خود ساطع کنند. به گفته‌ی دانشمندان دانشگاه برکلی کالیفرنیا، بوی اشیا، با چگالی الکترونی و وزن مولکولی در هنگام ادراک بو در ارتباط است. هر چقدر مولکول‌ها سنگین‌تر باشند، جسم بد بوتر است و بالعکس. با این‌ حال، هرگونه عطر و طعم درک شده توسط هر شخص متفاوت است؛ اما هنوز چیزهایی وجود دارد که نمی‌توانند بوی خوبی برای هرکسی باشد.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند