محبوب ترین ها
امنیت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۱۵ دي

متخصصان ضد جاسوسی در آمریکا دریافتند که هکرها می‌توانند اطلاعات کاربری محرمانه را از روش‌های جدیدی به دست بیاورند. یکی از این روش‌ها ارائه ی تبلیغات تجاری در فضای اینترنت است.

ادامه مطلب
امنیت
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۱۴ دي

بر اساس یافته‌های جدید، وجود نقص در تراشه‌های طراحی شده‌ی اینتل، سازندگان سیستم‌عامل‌ها را وادار به به‌روزرسانی کرنل‌ها و دیگر اجزا نرم‌افزاری برای رفع این مشکل می‌کند. تغییراتی که بنا بر گزارش‌ها در کاهش عملکرد دستگاه‌ها تا بیش از 30 درصد اثرگذار می‌باشند.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۱۰ دي

رئیس پلیس فتا زنجان گفت: عدم توجه به موارد ایمنی و هشداری در فضای مجازی، به‌ خصوص شبکه‌های اجتماعی تلفن‌های همراه، می‌تواند آسیب‌های فراوان و جبران‌ناپذیری را متوجه افراد نماید لذا کاربران شبکه‌های اجتماعی تلفن‌های همراه باید به اطلاع‌رسانی‌ها و هشدارهای مکرر پلیس فتا توجه کنند.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۷ دي

رئیس پلیس فتا استان کردستان گفت: با توجه به افزایش استفاده از فضای مجازی، به همان نسبت‌، کلاه‌برداری در فضای مجازی توسط افراد سودجو افزایش‌یافته است. سرهنگ شاکری تأکید کرد: ‌در همین رابطه افراد زیان‌دیده از فضای مجازی به پلیس فتا مراجعه می‌کنند که به علت عدم شناخت آسیب‌های فضای مجازی‌، متحمل ضرر و زیان مالی شده‌ا‌ند.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۴ دي

Opera یکی از اولین مرورگرهایی است که برای محافظت در برابر ویروس‌های miner و یا به‌ اصطلاح رمزنگاری استفاده می‌کند. به‌ تازگی کاربران با بازدید برخی از سایت‌ها در دام هکرهایی می‌افتند که می‌توانند از حساب بانکی آنان پول نقد استخراج کنند. حال کمپانی اپرا برای حفاظت از کاربران خود نسخه‌ی 50.0 را ارائه داده است.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۴ دي

نتایج به‌ دست‌ آمده از تهدیدات سامانه‌های کنترل صنعتی در ۶ ماهه‌ ی اول سال ۲۰۱۷ نشان می‌دهد که ایران در میان ۱۰ کشور اولی است که سامانه‌های کنترل صنعتی آن به دلیل تهدیدات سایبری، آلوده‌ شده‌اند.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳ دي

ادوارد اسنودن، یکی از کارمندان سابق سیا، برنامه‌ای را ارائه کرده است که می‌تواند یک گوشی هوشمند را به یک دستگاه جاسوسی تبدیل کند. نرم‌افزار Haven تحت سیستم‌عامل اندروید، توسعه داده‌شده و طراح از روزنامه‌نگاران خواسته که برنامه را تست کنند.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳۰ آذر

متخصصان امنیت سایبری لیستی از رمزهای عبور ناامنی را که در سال 2017 مورد استفاده ی اغلب کاربران قرار گرفته است را منتشر کردند. این رتبه بندی آخرین بار در حدود 7 سال پیش منتشر شده بود.

ادامه مطلب
کاربران می خوانند