ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۸:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۴ فروردين

به گزارش ایلنا، با هدف تسهیل ارتباطات در استان گلستان، علاوه بر مکالمه و پیامک درون شبکه ایرانسلی، مکالمه و پیامک به مقصد سایر اپراتورهای همراه نیز تا پایان روز جمعه نهم فروردین در بندرترکمن، آق قلا، گمیشان و روستاها و جاده‌های اطراف رایگان است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۷:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۴ فروردين

به گزارش پیوست، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اخیراً از قصد وزارت متبوع‌اش بر تجمیع پروانه‌های ارتباطی در سال ۱۳۹۸ پرده برداشت. این سومین بار است که اقدام به تجمیع پروانه‌ها انجام می‌شود و علیرغم عدم موفقیت در موارد قبل احتمالاً با کسب تجربه بیشتر و با نگاهی اقتصادی در شرایط خطیر امید دارد که این بار موفق شود.
اولین‌بار درسال ۱۳۹۴ با تجمیع پروانه‌های PAP و ISDP و ISP و ایجاد پروانه FCP (ارتباطات ثابت) این ادغام را با تمام زحماتاش به انجام رساند و تصمیم جدید رگولاتور (سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی) حکایت از عدم موفقیت این ادغام دارد که قرار است با ادغامی دیگر مرتفع شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۴ فروردين

به گزارش مهر، مجمدجواد آذری جهرمی، با پستی در اینستاگرم تصاویر ماهواره‌ای مربوط به ساعت ۶ صبح روز گذشته را در مناطق آق قلا، گمیشان، گنبدکاووس، کردکوی، گرگان را منتشر کرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۴ فروردين

به گزارش ایلنا، روابط عمومی رایتل اعلام کرد، در پی وقوع سیل در برخی استان‌های شمالی کشور و در راستای تسهیل برقراری ارتباطات و ضمن همدردی با حادثه دیدگان، مکالمه‌ی درون شبکه‌ی مشترکان رایتل، روزهای یکشنبه و دوشنبه، چهارم و پنجم فروردین ماه در این مناطق، رایگان است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۸ يکشنبه ۴ فروردين

به گزارش ایلنا، با هدف تسهیل ارتباطات هموطنان عزیز اهل استان گلستان، علاوه بر مکالمه و پیامک درون شبکه ایرانسلی، مکالمه و پیامک به مقصد سایر اپراتورهای تلفن همراه تا پایان روز دوشنبه پنجم فروردین در بندرترکمن، آق قلا، گمیشان و روستاها و جاده‌های اطراف رایگان است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۳ فروردين

معاون امور رادیوئی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اعلام کرد: بهره‌برداری از تمامی تجهیزات و دستگاه‌های حوزه ارتباطات رادیوئی الزاماً نیازمند دریافت پروانه رادیوئی اختصاصی ندارند و ورود و بهره‌برداری از برخی از تجهیزات این حوزه صرفاً با همخوانی تجهیزات با مقررات عمومی مصوب تحت عنوان مقررات رادیوئی عمومی کفایت دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۳ فروردين

نعمتی، مدیرعامل شرکت ملی پست ایران، مدیریت هزینه‌ها را یکی از سیاست‌های قابل پیگیری در شرکت ملی پست ایران عنوان کرد و افزود: مدیریت درآمد نیز به عنوان سومین سیاست در این شرکت بسیار دارای اهمیت است.
نعمتی افزایش ترافیک را به عنوان چهارمین سیاست شرکت ملی پست اعلام کرد و گفت: ما اعتقاد داریم که اگر بخواهیم در این شرکت شاهد افزایش درآمد باشیم باید به سمت افزایش ترافیک حرکت کنیم و با حفظ بازارهای فعلی خود به دنبال جذب بازارهای جدید باشیم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۸ شنبه ۳ فروردين

مدیرعامل شرکت ملی پست ایران درباره‌ی پرداخت بدهی‌های معوق به بازنشستگان شرکت ملی پست در سال ۹۷ با اشاره به بازنشستگی حدود ۸۰۰ نفر از کارکنان این شرکت در سال ۹۷، افزود: بخشی از پاداش آخر خدمت این بازنشستگان پرداخت شد اما برای پرداخت مابقی آن، راهکارهایی از جمله تسویه مطالبات شرکت و همچنین اخذ وام به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت و با نتایجی که به دست آمد، در فروردین ماه سال آینده، پاداش بازنشستگان پرداخت می‌شود.

ادامه مطلب