ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۵:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۷ مهر

معاون سازمان تنظیم مقررات ارتباطات گفت: برای شرکت‌های خواهان ادامه‌ی فعالیت در عرصه‌ی شبکه و متعهد به ایجاد زیرساخت‌ها و شبکه‌سازی، سیاست‌های مشوقانه و یارانه‌دهی غیرمستقیم در نظر گرفته شده است.
نسترن محسنی در تشریح راهکارهای رگولاتوری برای بهبود وضعیت حوزه‌ی ارتباطات ثابت گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به عنوان رگولاتوری حوزه‌ی ICT درباره‌ی این موضوع، چند اقدام همزمان را از طریق چند مسیر در دستور کار خود قرار داده است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۷ مهر

به گزارش خبرنگار بازرگانی ایلنا، بنابر اعلام ایرانسل، ساکنان مناطق روستایی ۱۷ استان و کسانی که به این مناطق سفر می‌کنند، از این پس می‌توانند بیش از پیش، از پوشش سرویس مکالمه و پیامک بزرگ‌ترین اپراتور دیتای ایران استفاده کنند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۷ مهر

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری رئیس جمهوری، مصادف با روز ایمنی و آتش‌نشانی سامانه‌ی «آتش‌نشان هوایی تحت فشار» با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری و امیر سرتیپ امیر حاتمی وزیردفاع و پشتییانی نیروهای مسلح به بهره‌برداری رسید.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۶ مهر

به گزارش مهر به نقل از مرکز ملی فضای مجازی، سعید مهدیون افزود: در سند حامد، حفاظت از داده‌‏ها و مدیریت به کارگیری آن در جهت منافع ملی با هدف برخورداری افراد از امنیت، حق حریم خصوصی، حق مالکیت در فضای مجازی در نظر گرفته شده و به برقراری تعادل میان منافع فردی، جمعی و ملی در فضای مجازی تاکید دارد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۶ مهر

به گزارش مهر، کمیسیون صنایع مجلس این هفته سه‌شنبه ۱۰ مهرماه در کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات، «بررسی مذاکرات پنهانی دولت با مدیر شبکه‌ی پیام‌رسان تلگرام» را در دستور کار قرار داده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۶ مهر

به گزارش مهر به نقل از سازمان فضایی ایران، فاطمه مهاجرانی با اشاره به امضای تفاهم‌نامه میان مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و سازمان فضایی ایران گفت: یکی از ویژگی‌های سازمان‌هایی که می‌توانند خودشان را سازمان‌های مترقی معرفی کنند، میزان تعاملی است که با شرکا یا سازمان‌های بیرونی دارند، در همین راستا مرکز ما بر اساس دستور وزیر مبنی بر کمک به مدارس تیزهوشان، شروع به رایزنی با سازمان‌های مختلف از جمله سازمان فضایی ایران کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۶ مهر

به گزارش مهر، کارگروه ارتباطات و فناوری اطلاعات کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، موضوع «بررسی وضعیت قانونی و اجرای نماد اعتماد الکترونیکی» را روز یکشنبه هشتم مهرماه در دستور کار قرار می‌دهد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۶ مهر

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: برخی دستگاه‌های دولتی از اتصال به سامانه‌ها خودداری می‌کنند، این در حالی است که اتصال به سامانه‌ها از فساد می‌کاهد.

ادامه مطلب