ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۵ خرداد

همراه اول شایعه‌ی ارائه‌ی ١٢٠ گیگابایت اینترنت رایگان به مناسبت عید سعید فطر را تکذیب کرد.
شاهین آرپناهی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به پیامی مبنی بر ارائه‌ی اینترنت رایگان توسط همراه اول به مناسب عید فطر، اظهار کرد: شایعه‌ای در فضای مجازی دست‌به‌دست می‌شود مبنی بر اینکه همراه اول به مناسبت عید فطر ١٢٠ گیگابایت اینترنت رایگان ارائه می‌کند و مردم باید کد USSD را وارد کنند که این موضوع تکذیب می‌شود.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۵ خرداد

رئیس کارگروه ارتباطات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اعضای این کارگروه برای بررسی نهایی طرح لغو کدهای دستوری موبایل از بانک مرکزی بازدید می‌کنند، گفت: سرویس USSD حذف نمی‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۴ خرداد

به گزارش ایلنا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان اینکه مسائل کشور را باید با واقعیات حل کنیم و نه با تفکر و آرزو تاکید کرد: مجموعه‌ی پیام‌رسانان داخلی خوب کار کردند و به رشد قابل توجهی رسیده‌اند و انتظار مازاد از آنها نداریم.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۴ خرداد

به گزارش مهر، پرشاد صفایی فراهانی رئیس کمیسیون فضای کسب و کار سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران گفت: کمیسیون فضای کسب و کار به عنوان یک کمیسیون موضوعی و بر اساس مصوبه‌ی هیات مدیره‌ی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای با هدف پایش، احصا و پیگیری رفع مشکلات و معضلات محیط کسب و کارهای صنف فناوری اطلاعات و ارتباطات تشکیل شده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۴ خرداد

محمدباقر اثنی عشری در گفتگو با مهر، با اشاره به بخشنامه‌ی کاهش تعرفه‌ی واردات لپ‌تاپ از ۱۵ به ۵ درصد که از ابتدای فروردین ماه از سوی وزارت صنعت، ابلاغ شده است، اظهار داشت: هم اکنون تعرفه‌ی واردات لپ‌تاپ کاهش پیدا کرده و با بخشنامه‌ی وزارت صنعت، این تعرفه از ۱۵ به ۵ درصد رسیده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۴ خرداد

به گزارش مهر، محمدجواد آذری جهرمی در توئیتر نوشت: شبکه‌ی گسترده‌ی سیگنال‌رسانی زمینی به ایستگاه‌های پخش صدا و سیما که حدود ۹۰ درصد جمعیت کشور را تحت پوشش قرار می‌دهد و توسط شرکت ارتباطات زیر ساخت طراحی شده است، شب گذشته به طور آزمایشی در مدار قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۴ خرداد

رمضانعلی سبحانی‌فر در گفتگو با مهر، با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته برای جلوگیری از تصمیم بانک مرکزی مبنی بر قطع کدهای دستوری تلفن همراه اظهار داشت: هفته‌ی آینده طی جلسه‌ای با بانک مرکزی، این موضوع را پیگیری کرده و امیدواریم در این جلسه تصمیم نهایی در مورد این موضوع گرفته شود.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ پنج شنبه ۲۴ خرداد

Fast Company گزارشی منتشر کرد اپل قصد دارد ساعت هوشمند آینده‌اش را با قابلیت دکمه‌هایی حساس به لمس و حالت جامد ارائه دهد، این‌ها جایگزین دکمه‌های فشاری می‌شوند که هم اکنون رایج هستند.

ادامه مطلب