ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۶ خرداد

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سازمان امور مالیاتی، وزارت آموزش و پرورش، سازمان بیمه سلامت ایران، سازمان بهزیستی و شرکت ملی پست ایران به همراه ۹۷ سازمان دیگر، متصل به شبکه‌ی ملی اطلاعات بوده و خدمات الکترونیک خود را از طریق این شبکه ارائه می‌دهند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۶ خرداد

رئیس اتحادیه‌ی تجهیزات مخابراتی واردات چمدانی را دردسری تازه برای بازار موبایل عنوان و تصریح کرد: با توجه به اینکه سقف واردات مسافری گوشی ۲۰۰ دلار است، جای سوال است که چگونه یک فرد می‌تواند در یک روز ۱۰۰۰ گوشی را به شیوه‌ی چمدانی وارد کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۶ خرداد

رئیس اتحادیه‌ی تجهیزات مخابراتی از مطرح شدن اخباری مبنی بر "توقف تخصیص دلار ۴۲۰۰ تومانی برای واردات گوشی موبایل" خبر داد و گفت: اکنون موجودی بازار بسیار کم شده و بر همین اساس قیمت‌ها بالا رفته است اما هیچ یک از مسئولان توجهی به این موضوع ندارند.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۶ خرداد

شرکت Ubisoft در جریان رویداد E3 2018 در لس آنجلس اعلام کرد بازیکنان Rainbow Six: Siege از مرز ۳۵ میلیون نفر گذشتند. آخرین بار، در تاریخ ۱۲ آوریل، Ubisoft تعداد بازیکنان آن را ۳۰ میلیون نفر اعلام کرده بود. Rainbow Six: Siege همچنان به جذب بازیکنان بیشتری با سرعتی ثابت ادامه می‌دهد که این نشان می‌دهد Ubisoft کارش را در حفظ این بازی live-services و رشد پایگاه کاربرش به خوبی پیش می‌برد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۶ خرداد

یک ماه پس از ثبت نام برای عرضه‌ی عمومی سهام در هنگ‌کنگ، شیائومی اطلاعات مالی نه چندان مهمی را بعد از یک سند ۶۲۱ صفحه‌ای منتشر کرد که نشان‌دهنده‌ی ضرر ۱.۱ میلیارد دلاری شرکت در سه ماهه‌ی اول سال جاری بود.

ادامه مطلب
سرگرمی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۷ شنبه ۲۶ خرداد

مایکروسافت قصد ندارد اجازه دهد PlayStation Now بدون جواب به کارش ادامه دهد. این شرکت به تازگی اعلام کرده سرویس استریم بازی خودش را توسعه می‌دهد، و ارائه‌ی بازی کنسول با کیفیتی را هم بر روی هر پلتفرمی تضمین می‌کند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۷ جمعه ۲۵ خرداد

به گزارش ایلنا، همراه اول در ماه مبارک رمضان و در راستای مسئولیت اجتماعی خود و بر اساس سنت حسنه‌ی کمک به آزاد کردن زندانیان که توسط اقشار مختلف صورت می‌گیرد، در این حرکت خداپسندانه‌ی شرکت و مبلغ ۱۱۰ میلیون تومان به ستاد دیه کشور کمک کرد.

ادامه مطلب