موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳ دي

گوشی هوشمند جدید Aquos S3 محصولی از شرکت ژاپنی شارپ در آینده ی نزدیک به علاقه‌مندان معرفی خواهد شد و سپس فروش رسمی آن با فاصله‌ی کمی از رونمایی آغاز خواهد شد. در حال حاضر، این تلفن موفق به دریافت گواهینامه فنی از چین شده است.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳ دي

به نظر می‌رسد Google قصد دارد تا قلمرو فرمانروایی خود را از کارمندان با سابقه‌ی اپل گسترش دهد. این کمپانی در تلاش است تا کارمندان موفق و با تجربه‌ی اپل را از آن خود کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳ دي

رئیس اداره ی پیشگیری از جرائم سایبری پلیس فتا ناجا در خصوص شگردهای مجرمانه ی کلاه‌برداران و مجرمان سایبری گفت: دریکی از شگردهای جدید این مجرمان، شاهد برقراری تماس با شهروندان عزیز هستیم که خود را پرسنل پلیس معرفی کرده و اعلام می‌نمایند، با توجه اینکه از شما شکایت شده و پرونده ی قضایی شما به این پلیس ارجاع داده‌ شده، شما باید با حضور در اداره پلیس پاسخگوی سؤالات ما باشید.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲ دي

به گزارش دنیای اقتصاد، در هفته‌ی پیش رو بازار کامپیوتر تحت تاثیر تحرک در بازارهای جهانی و ورود جدیدترین تولیدات در آستانه‌ی سال نوی میلادی قرار دارد. تولیداتی که بیشتر مورد توجه کاربران خارجی در آخرین روزهای سال ۲۰۱۷ است و می‌تواند پیشنهادی ویژه برای خرید شب عید محسوب شود. با تولیدات بیشتر در بازارهای خارجی و ورود نسل جدیدی از سخت‌افزارها می‌توان امیدوار بود که بازار واردات در ایران نیز گرم‌تر شود و از سوی دیگر محصولاتی که تکنولوژی قدیمی‌تری دارند با قیمت‌های کمتری در معرض فروش فوق‌العاده قرار گیرند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲ دي

با توجه به اینکه برای رجیستر شدن موبایل، زوج IMEI گوشی و شماره‌ی سیم کارت با هم منطبق می‌شوند و گوشی براساس شمار‌ه‌ی سیم کارت اعلامی فعال می‌شود، این سوال مطرح است که اگر کاربر قصد تعویض سیم کارت و استفاده از سیم کارت دیگری را داشته باشد چه اتفاقی برای موبایل خواهد بود؟

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲ دي

رئیس مرکز توسعه‌ی تجارت الکترونیک گفت: ۳۲ هزار نفر از افراد حقیقی و حقوقی که کسب و کار اینترنتی دارند، از وزارت صنعت، معدن و تجارت لوگوی اینماد دریافت کردند.
رمضانعلی صادق‌زاده درباره‌ی تعداد مجوز صادرشده برای کسب و کار اینترنتی اظهار کرد: ۳۲ هزار نفر از افراد حقیقی و حقوقی که کسب و کار اینترنتی دارند از وزارت صنعت، معدن و تجارت لوگوی «ای‌نماد» دریافت کردند. وی افزود: تقریبا ۳۰ درصد افرادی که در فضای کسب و کار اینترنتی فعالیت می‌کنند زیر نظر این مرکز مجوز دریافت کردند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۲ دي

معاون بیمه‌ای سازمان تامین اجتماعی با اعلام شناسایی 11 استارتاپ و کسب‌وکار نوین برای پوشش بیمه‌ای پرسنل در کشور گفت: تحت هر شرایطی شاغلان مجازی بیمه خواهند شد اما اگر با کارفرمایان توافق حاصل شود، کارمان بهتر پیش می‌رود.

ادامه مطلب