ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳۰ آذر

محمدرضا بیدخام، سخنگوی شرکت مخابرات ایران در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به وضعیت ارتباطات شب گذشته در تهران و البرز گفت: شب گذشته حتی با وقوع زلزله و چند پس لرزه متعدد هیچ گونه مشکلی در ارتباطات ثابت و سیار به وجود نیامد و تمامی مراکز مخابراتی و سایت‌های موبایل در تهران و البرز با بیشترین توان و ظرفیت فعال بودند که باعث شد تا با توجه به حجم بالای درخواست تماس‌ها اختلال خاصی وجود نداشته باشد اما ترافیک شبکه در برخی نقاط در مدت کوتاهی اختلال ایجاد کرده بود که رفع شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳۰ آذر

به گزارش مهر، محمدجود آذری جهرمی در صفحه‌ی اینستاگرم خود نوشت: امروز و به دعوت استاندار و مجمع نمایندگان استان کرمان و با همراهی هیاتی از مدیران شرکت‌های ارتباطاتی و نمایندگان مجلس، عازم شهر کرمان برای بررسی میدانی شرایط ارتباطات در مناطق زلزله‌زده‌ی کرمان شدم.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳۰ آذر

BMW که برای سال جاری برنامه‌ی فروش 100 هزار خودروی برقی را تعیین کرده بود تاکنون موفق به انجام این هدف شده است. به گزارش رویترز، این خودروها شامل ماشین‌های کاملا برقی، همچنین کامیون‌های الکتریکی مانند پلاگین برقی Active Tourer 2-Series هستند.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳۰ آذر

کمپانی Blizzard اعلام کرده است، به دنبال یک برنامه نویس حرفه‌ای برای ساخت بازی جدید خود است. این توسعه دهنده قرار است بازی را به سبک اول شخص طراحی نماید. این کمپانی قصد دارد بازی جدید خود را در سبک بازی های مسابقه ای تولید نماید.

ادامه مطلب
ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳۰ آذر

فرانسه اعلام کرد که پس از جریمه‌ای 110 میلیون یورویی، Facebook با اداره‌ی حفاظت از اطلاعات این کشور (CNIL) همکاری نکرده است و این می‌تواند منجر به تحریم دیگری برای این شبکه باشد و به آن 30 روز برای رعایت قوانین و تنظیم مجدد مقرراتش وقت داد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۳۰ آذر

به تازگی اخباری در مورد طراحی گوشی هوشمند Nokia 9 در فضای مجازی و رسانه ها منتشر شده است. بر اساس اخبار منتشر شده از برخی از منابع، این پروژه در حال حاضر برای صدور و کسب گواهینامه در FCC، ارسال شده است. البته این مدارک گویای برخی از ویژگی های این محصول جدید می‌باشد.

ادامه مطلب