گوناگون
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ آذر

Open-Xchange، تامین‌کننده‌ی طولانی مدت ایمیل با برچسب سفید که سال گذشته وارد فضای مشتری شد، 25 میلیون دلار بودجه‌ی خود را با هدف ادامه‌ی توسعه‌ی خدماتش در ارائه‌ی تعادل بین حریم خصوصی و تبلیغات، افزایش داد. این دور که توسط Iris Capital هدایت می‌شود، سرمایه‌گذاران فعلی مانند eCapital را هم دارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ آذر

کاربران گوشی های هوشمند محصول سه کمپانی پیشرو، حدس می‌زنند که تولید کنندگان این محصولات در آینده‌ای نزدیک قیمت محصولات خود را کاهش دهند، اما با انتشار این خبر که نشان می‌دهد این سه کمپانی از فروش محصولات خود چنین سودی را از کاربران دریافت می کردند، متعجب شدند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ آذر

یکی از مدیران کمپانی Apple، فیل شیلر در نشستی با مدیران و خبرنگاران در مورد اصلی ترین شکست ها و موفقیت های این شرکت در سال 2017 صحبت کرد. مهمترین موفقیتی که امسال نصیب این کمپانی شده است و فیل شلر به آن معتقد است، عرضه‌ی همزمان سه محصول هوشمند iPhone 8, iPhone 8+ و iPhone Х به بازار بوده است که با استقبال فراوانی از سوی مخاطبان روبرو شد. به گفته وی، Apple مدتی بود که می خواست همزمان سه دستگاه را به بازار ارائه کند و امسال، امکان تحقق رویای خود را پیدا کرد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ آذر

رولاند کواندا بلاگر معروف منبع موثق آلمانی WinFuture، به تازگی در صفحه‌ی شخصی‌اش در توئیتر، اخبار جدیدی را در مورد محصول جدید Huawei P11 با کاربران به اشتراک گذاشته است. به گفته‌ی وی این محصول قرار است در نمایشگاه Mobile World Congress که در تاریخ 26 فوریه تا 1 مارس در اسپانیا برگزار شود، در دید عموم قرار گیرد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ سه شنبه ۲۸ آذر

کم فروشی اینترنت موضوعی است که با واکنش وزیر ارتباطات رو به رو شده است. این در حالی است که علاوه بر راهکارهایی که برای کاهش مصرف مشترکان وجود دارد، مشترکان همچنین می‌توانند سرعت بسته ی خریداری شده را هم راستی آزمایی کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ آذر

راهکارهای توسعه‌ی اقتصاد دیجیتال در کشور و تعیین اولویت‌ها و الزامات آن در جلسه‌ی شورای عالی فضای مجازی مورد بحث و تصمیم گیری قرار گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ آذر

عضو هیات رئیسه‌ی کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعلام کرد که تاکنون ۵۰ هزار دستگاه گوشی اپل در کشور فعال شده است.
جواد حسینی‌کیا با بیان اینکه گمرک سالیانه از واردات موبایل 18 هزار میلیارد تومان درآمد دارد، گفت: با اجرای طرح رجیستری هزار میلیارد به این درآمدها افزوده می‌شود.

ادامه مطلب