ایران و جهان
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر

Rakuten برنامه‌هایی برای گرفتن مجوز خدمات 4G در کشور ژاپن منتشر کرد و شروع به ارائه‌ی ویژگی‌های سرویس‌های تلفن همراه خود نمود. این شرکت جهت راه‌اندازی زیرساخت‌های مورد نیاز، 200 میلیارد ین (۱/۷۶ میلیارد دلار) سرمایه‌گذاری می کند. و زمانیکه این موارد توسط وزارت امور داخلی و ارتباطات ژاپن در دسترس قرار گیرند، این اپراتور تجارت الکترونیک مستقر در توکیو، فرکانس‌های باند ۱/۷ و ۳/۴ گیگاهرتز را به کار خواهد گرفت. این برنامه‌ریزی مربوط به مارس 2018 می‌باشد.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر

به گفته‌ی یکی از منابع کمپانی Google در صفحه ی توئیتر، از تاریخ 1 مارس سال آینده ی میلادی Google پروژه‌ی Tango را متوقف خواهد کرد. کاربران با استفاده از این برنامه می توانستند، اپلیکیشن هایی را با ویژگی واقعیت افزوده را بر روی سیستم عامل اندروید خلق نمایند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر

BlackBerry در نهایت تصمیم خود را برای خدمات و نرم‌افزارهای قدیمی اعلام کرد. اپ استور BlackBerry World در 31 دسامبر 2019، سایت BlackBerry Travel در فوریه‌ی 2018، و سرویس خدمات Playbook در مارس 2018 به کار خود پایان می‌دهند. اگرچه این شرکت "پشتیبانی اضافی برای حداقل دو سال از BB10" و "حداقل دو سال دسترسی به شبکه‌ی BlackBerry برای دیوایس‌های BBOS" را داد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر

بر اساس بررسی های صورت گرفته توسط کارشناسان، 5 گوشی هوشمند برتر از برند Meizu در سال 2017، جمع بندی و شناسایی شده اند. یکی از این گوشی ها Meizu MX6 با صفحه نمایش 5.5 اینچی است. این گوشی هوشمند در سال 2016 ارائه شد و سیستم عامل در حال اجرا نیز برای این محصول، Android 6.0 انتخاب شد. علاوه بر آن این گوشی دارای دو اسلات سیم کارت و ظرفیت حافظه 32 گیگابایت و رم 4 گیگابایتی است.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر

به تازگی در ایالات متحده قاب لپ تاپی ساخته شده است که خاصیت ضد گلوله دارد، به گونه ای که فرد حتی می‌تواند از آن به عنوان زره بدن استفاده نماید. ایده‌ی ساخت این محصول توسط یکی از مخترعین در سانفرانسیسکو مطرح شد. محصول ساخته شده دارای مقاومت کافی در برابر شلیک گلوله را دارا می باشد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر

در پی درج سوالاتی از سوی کاربران اینترنت در شبکه ی اجتماعی اینستاگرم، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به شفاف سازی درخصوص مصوبه ی جدید اینترنت پرداخت.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر

رئیس پلیس فتا استان زنجان تاکید کرد رمزگذاری بر روی سیستم‌های هوشمند مثل یارانه، تبلت، لپ‌تاپ و گوشی‌های هوشمند برای محافظت از اطلاعات آنها ضروری می‌باشد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر

پس از موفقیت بازی‌های ایرانی در جشنواره ی IMGA خاورمیانه، در بین نامزدهای جشنواره ی بین‌المللی Ludicious سوئیس دو بازی ایرانی به چشم می‌خورد.

ادامه مطلب