گوناگون
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ آذر

پنتاگون به دستور کنگره‌ی آمریکا، مسئول بررسی مواجه‌ی خلبانان نظامی و غیرنظامی با اشیاء پرنده‌ی ناشناس بود. کمپین مطالعه بر روی این موضوع با نام "برنامه‌ی شناسایی تهدیدات هوا و فضا" در دستور کار این سازمان قرار گرفت. این برنامه در سال 2007 آغاز شد و بر اساس برخی از دستورالعمل های سیاسی، به گفته‌ی منبع Politico هنوز هم فعال هستند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۲۷ آذر

کمپانی ASUS برای معرفی محصول جدید خود در انتظار بازگشایی نمایشگاه Consumer Electronics Show 2018 نمانده و امروز در مورد ویژگی های نوت بوک جدید ultrabook VivoBook 14 صحبت کرد. آن طور که معلوم شده است این دستگاه در چند مدل متنوع در دسترس قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر

با توجه به استقبال مشتریان از جشنواره‌ی تعمیرات مجانی هوآوی در سال گذشته، شرکت هوآوی امسال نیز این جشنواره را در 4 مرکز خدمات برگزار می‌کند.
دارندگان محصولات هواوی می‌توانند به مدت هفت روز از تاریخ 2 تا 9 دی ماه با مراجعه به مرکز خدمات پس از فروش بازار موبایل ایران در تهران، بازار موبایل کرج، خدمات اصفهان و خدمات اهواز از خدمات رایگان هواوی بهره‌مند شوند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر

به گزارش مهر و به نقل از روابط عمومی رایتل، توافق رایتل و شرکت پست، گذرنامه به همراه رایکارت برای دریافت سیم کارت رایتل به متقاضی دریافت گذرنامه اهدا می‌شود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر

مصوبه‌ی جدید کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات درباره‌ی نرخ‌های جدید اینترنت، تمامی اپراتورهای ارتباطی را از فروش بسته‌های قدیمی منع کرده و اپراتورها باید بسته‌های جدید تعریف کنند.
به گزارش مهر، کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه‌ی شماره ۲۶۶ خود مقررات جدیدی را برای فروش اینترنت بر مبنای سرعت به جای حجم دانلود وضع کرد که برمبنای آن از دهم آذرماه امسال، ارائه‌کنندگان خدمات اینترنت پرسرعت ثابت از طریق فناوری‌های سیمی (ADSL و فیبر) ملزم به تنظیم جداول تعرفه‌ای جدید برمبنای سرعت اتصال و به صورت غیرحجمی و با در نظر گرفتن سقف مصرف منصفانه، شدند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر

رئیس سازمان فضایی ایران از تدوین برنامه‌ی ۱۰ ساله حوزه‌ی فضایی کشور و تصویب آن در شورای عالی فضایی جهت پیشگیری از موازی کاری در این حوزه خبر داد.
مرتضی براری معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و رئیس جدید سازمان فضایی ایران در نخستین جلسه‌ی شورای مدیران این سازمان گفت: ایجاد بستر مناسب برای توسعه‌ی فعالیت‌های بخش خصوصی در حوزه‌ی فضایی و توسعه و گسترش اقتصاد فضایی از اولویت‌های سازمان فضایی خواهد بود.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر

مدیرعامل شرکت اتوبوسرانی شهرداری تهران با اعلام ورود اتوبوس‌های هوشمند به ناوگان حمل‌ونقل گفت: این اتوبوس‌ها مجهز به اینترنت و کتابخانه‌ی دیجیتال هستند و در حال حاضر به صورت پایلوت در چند اتوبوس انجام شده است.
پیمان سنندجی گفت: از 6 هزار و 200 دستگاه اتوبوسی که در تهران است، برابر آمار و ارقام بیش از 50 درصد از این اتوبوس‌ها فرسوده هستند و عمرشان بیش از 10 سال است.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲۶ آذر

پس از مبارزه با سازنده ی iPhone در بازار چین، حالا سازندگان برتر چینی گوشی‌های هوشمند آماده‌ی نبرد با Apple در خاک آمریکا هستند. شرکت‌های Xiaomi و Huawei در حال مذاکره با اپراتورهای خدمات از راه دور آمریکایی برای فروش گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود به مشتریان آمریکایی تا سال آینده هستند، از جمله‌ی این اپراتورها، At&T و Verizon هستند. هرچند مذاکرات همچنان ادامه دارد و این احتمال وجود دارد که موافقتی صورت نگیرد.

ادامه مطلب