موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۹:۳۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۴ دي

گویا توسعه‌ی گوشی هوشمند iPhone X توسط توسعه‌دهندگان Apple به همین‌جا ختم نمی‌شود و قرار است این محصول با پشتیبانی از شبکه ی ارتباطی 5G به کاربران ارائه شود. این شرکت به‌ تازگی اعلام کرده است که پرچم‌دار جدید خود را به ویژگی جدیدی مجهز خواهد کرد که آن را به یک محصول بلامنازع در بازار فناوری تبدیل خواهد کرد.

ادامه مطلب
پوشیدنی
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۴ دي

Bloomberg گزارش کرد، پیش‌تر Apple بند EKG (نوار قلب) را برای ساعت‌های خود ارائه داده بود، اما حالا Apple در حال تلاش برای گنجاندن این ویژگی به طور مستقیم در داخل ساعت هوشمند خود است. با کنترل نوار قلب (EKG)،محصول Apple Watch قادر به ردیابی سیگنال‌های الکتریکی از قلب کاربر است و به آن اجازه‌ی شناسایی مواردی همچون ضربان‌های نامنظم قلب را می‌دهد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۴ دي

آذری جهرمی با تأکید بر ضرورت حفظ اطلاعات شخصی کاربران توسط اپراتورها گفت: اپراتور بی‌جا می‌کند اطلاعات مشتریانش را در اختیار دیگران می‌گذارد؛ حتی خودشان هم نباید از این اطلاعات استفاده کنند.

ادامه مطلب
امنیت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۴ دي

نتایج به‌ دست‌ آمده از تهدیدات سامانه‌های کنترل صنعتی در ۶ ماهه‌ ی اول سال ۲۰۱۷ نشان می‌دهد که ایران در میان ۱۰ کشور اولی است که سامانه‌های کنترل صنعتی آن به دلیل تهدیدات سایبری، آلوده‌ شده‌اند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۴ دي

از مزایای تلفای همراه اول تماس روی وای فای بدون نیاز به اپلیکیشن واسط، برقراری و دریافت تماس در نقاط با آنتن دهی ناپایدار و یا با ازدحام بالا بوده و مشکل ناپایداری آنتن دهی شبکه ی تلفن همراه در این نقاط یا داخل برخی ساختمان‌ها حل خواهد شد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۳ دي

رییس کمیته‌ی پدافند غیرعامل وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از تصویب پیشنهاد وزارت ارتباطات برای استفاده از ظرفیت دولت الکترونیک و بانک‌های اطلاعاتی برای توزیع عادلانه و مناسب نیازمندی‌های حیاتی مردم در مواقع بحران خبر داد.

ادامه مطلب