ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۷ آبان

محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در اولین نشست مطبوعاتی خود از مشکلات کسب‌وکارهای نوپا گفت و در ادامه از برنامه‌ی این وزارتخانه برای حل این مشکلات خبر داد و اعلام کرد: «کسب کارهای نوپا در کشور با سه مشکل اساسی روبه رو هستند.»

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۷ آبان

نهایتا WhatsApp به شما اجازه‌ی حدف پیام‌هایی که به اشتباه برای شخص یا گروهی ارسال کرده اید را داد. در حال حاضر ویژگی حذف این برنامه کاملا بی‌فایده است، چرا که تنها پیام را برای خود فرد حذف می‌کند. اما به‌روزرسانی جدید، گزینه‌ی "حذف برای همه" را فراهم می‌کند. در عوض پس از حذف پیام، افرادی که پیام برای آن‌ها حذف شده اطلاعیه‌ای توضیحی درباره‌ی پیام لغو شده دریافت می‌کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۷ آبان

از امروز iPhone X برای فروش عرضه شد و همراه با آن اپل یک سری اطلاعات درباره‌ی قیمت تعمیرات این تلفن همراه را منتشر کرد که همانند خود تلفن، هزینه‌های تعمیرات آن نیز گران است. چنانچه شما ضمانت‌نامه‌ی تکمیلی iPhone X را نداشته باشید، هزینه‌ی جایگزینی صفحه‌نمایش آن 279 دلار خواهد بود که این دو برابر iPhone 6 (129 دلار) و حدود 65 درصد بیشتر از قیمت تعمیرات صفحه‌نمایش iPhone 8 (169 دلار) است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۷ آبان

در طول یک‌سال گذشته یکی از جذاب‌ترین داستان‌ها تجدید فعالیت AMD است که جایگزینی مناسب برای Intel می‌باشد. تراشه‌های جدید Ryzen در عرضه‌ی اخیر یک چالش باور نکردنی با Intel را مدیریت کرد. Intel در تقریبا هر جنبه‌ای از دنیای کامپیوترهای رومیزی، از پردازنده‌های چند هسته‌ای پر قیمت مانند Threadripper گرفته تا Ryzen 3 مسلط است. اما اکنون AMD نگرش خود را بالاتر برده و به دنیای لپ‌تاپ‌ها می‌اندیشد که مسلما مهم‌ترین بخش از دسته‌بندی کامپیوترها هستند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۷ آبان

الکسی ولین، معاون وزارت ارتباطات روسیه، اطلاع داد کرملین اقدامات تلافی جویانه ای را برای تصمیم گیری Twitter علیه دو خبرگزاری راشاتودی و اسپوتنیک انجام خواهد داد. وی در مورد زمان این اقدام گزارش دقیقی نداده اما اعلام کرد دولت روسیه در کوتاهترین زمان ممکن پاسخ این کار را خواهد داد.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۷ آبان

نمایندگان Microsoft گزارش دادند این کمپانی در حال کار بر روی توسعه‌ی تبلت تاشو جدید خود با نام Andromeda می باشد. این تبلت دارای صفحه نمایش لمسی و قلم مخصوص می‌باشد. به گفته‌ی نمایندگان مایکروسافت، گویا قرار است Andromeda با سیستم عامل Windows 10 مبتنی بر Windows Core OS و CShell برای پردازش تصویر در قسمت قابل انعطاف ارائه شود.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۷ آبان

توسعه دهندگان پیام رسان محبوب WhatsApp به تازگی ویژگی جدید دیگری را به این اپلیکیشن افزوده اند. این ویژگی به کاربران این اجازه را خواهد داد تا پیام ارسال شده خود را حذف نمایند. حذف پیام نه تنها در گوشی همراه فرد بلکه از لیست پیام فرد مخاطب نیز حذف خواهند شد.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۷ آبان

سخنگوی طرح رجیستری موبایل از اعلام نخستین برندهای مشمول این طرح تا اواسط هفته جاری خبر داد. به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که قرار بود روز دوم آبان ماه برندهای اولیه ی مشمول اجرای طرح رجیستری موبایل اعلام شود، اما تاکنون این اسامی اعلام نشده است.

ادامه مطلب