موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۸ آبان

یکی از گوشی های هوشمندی که در سال 2017 رونمایی شده، گوشی هوشمند بدون فریم HTC U11 Plus می باشد که از نظر کارشناسان قطعا به یکی از برترین گوشی های موجود در بازار تا پایان سال 2017 تبدیل خواهد شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۸ آبان

کمپانی Apple گزارش داد به دلیل انتشار فیلمی از پرچمدار جدید iPhone X توسط دختر یکی از کارمندان این کمپانی، وی از کار اخراج شده است. گفتنی است بروک پس از گذشت چند لحظه از انتشار ویدئو در صفحه کاربری اش، به سرعت آن را حذف کرده است اما گویا این زمان کم نیز کافی بوده تا فیلم به سرعت در فضای مجازی منتشر شود. او با انتشار ویدئویی گفته است که هم او و هم پدرش تصمیمی که اپل برای آن ها گرفته است را می دانند و از این تصمیم کمپانی ناراحت نیستند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۸ آبان

از آنجایی که یکی از قابلیت‌های تلفن‌های همراه هوشمند، ثبت لحظات خوش، به یادماندنی و تصاویر ماندگار می‌باشد، لذا مسافرین اربعین و زائران حرم حضرت سید الشهدا(ع)، از آن برای عکاسی و فیلم‌برداری استفاده کرده و در طول سفر همواره همراه آنان خواهد بود. اما همین تصاویر و یا تصاویر ذخیره شده در کارت حافظه ی دستگاه می‌تواند شیرینی زیارت اباعبدالله الحسین(ع) را به کام زائران تلخ کند.

ادامه مطلب
ایران و جهان
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۸ آبان

بر اساس توافق صورت گرفته بین دو شرکت ارائه دهنده‌ی خدمات اینترنتی های وب و پارس آنلاین در روز شنبه 6 آبان، سهام شرکت پارس آنلاین به صورت کامل به های وب فروخته شد و از این پس این شرکت تمامی فعالیت های خود را تحت نام تجاری های وب، ارائه خواهد کرد. لازم به ذکر است، هنوز هیچ گزارشی در مورد رقم قرارداد منتشر نشده است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۷ آبان

به گزارش تماس‌نیوز، معارفی تغییر ساختار این شرکت را براساس تکالیف برنامه‌ی ششم توسعه و با هدف چابک‌سازی و افزایش کارایی شرکت برای ارایه‌ی خدمات با بهترین کیفیت و کمترین هزینه دانست و گفت: نباید در تغییرات ساختار از منابع نیروی انسانی غافل شویم و در چابک‌سازی و توانمند‌سازی به استفاده‌ی مناسب از نیروی انسانی توجه کنیم و در کنار کارکنان بایستیم تا نیروی انسانی در تغییر ساختار، آسیب اقتصادی نبیند و زندگی آنان دست خوش مشکلات قرار نگیرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۷ آبان

وزیر ارتباطات در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار رسانه‌ی "بورس بیست‌ و چهار" در نمایشگاه مطبوعات در مورد ادغام شرکت‌های "پارس‌آنلاین" و "های‌وب" گفت:این اقدام خوبی است و در خصوص ادغام این شرکت‌ها جلسات زیادی داشته‌ایم.

ادامه مطلب