ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۵ آبان

به گزارش استارتاپ ۳۶۰، سریال پلمپ دفاتر تازه تأسیس تپ‌سی ادامه دارد. روز پنجشنبه، چهارم آبان ماه، اداره‌ی نظارت بر اماکن عمومی تبریز دفتر تپ‌سی را که فقط یک ماه از فعالیتش در آن شهر می‌گذشت، پلمپ کرد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۵ آبان

امروز تیمی از مرورگر Microsoft Edge ابزار منبع‌باز جدیدی راه‌اندازی کرد که به شما اجازه‌ی بررسی وب‌سایت‌تان را می‌دهد – یا در واقع هر وب‌سایت دیگری که مایل به بررسی باشید – آن‌هم از جهات موضوعات عملکردی و امنیتی. این پروژه که Sonar نام دارد، یک ابزار لایتینگ و اسکنر سایت است که تمرکز آن کمک به توسعه‌دهندگان برای ساخت وب‌سایت‌هایی بهتر، سریع‌تر و امن‌تر است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۵ آبان

Bloomberg امروز ادعاهایی را گزارش کرد که نشان می‌دهد Apple میزان درخواست‌های خود از تامین‌کنندگان برای سطح امنیتی Face ID را کاهش داده است. متعاقب آن Apple بیانیه‌ای صادر کرد مبنی بر اینکه این گزارش "کاملا کذب" است و این شرکت انتظار دارد شناسه‌ی تشخیص چهره‌ی آن یک استاندارد طلایی برای شناسایی چهره باشد. خبر بلومبرگ شامل گزارش‌های زیادی درباره‌ی اجزا و مواد خاص مورد استفاده برای ایجاد آرایه‌ی دوربین True Depth است که Face ID را قادر به کار می‌کند.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۵ آبان

برای اولین‌بار Co.Design گزارش داد مایکروسافت پس از گذشت مدتی طولانی ساخت Kinect را ادامه نمی‌دهد. دستگاه دریافت حرکت و تشخیص صدا در Xbox One و Windows پس از به جریان افتادن سهام فعلی از قفسه‌های فروشگاه‌ها ناپدید می‌شوند. مایکروسافت که یک‌بار Kinect را به عنوان عنصر ضروری برای Xbox One عرضه کرده بود، حالا همانطور که آماده‌ی راه‌اندازی Xbox One X می‌شود، وضوح تصویر 4K و سخت‌افزارها، گزینه‌های جدید مورد توجه این شرکت برای سبقت از رقبا است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۵ آبان

در اینجا به بررسی آخرین گوشی های اپل پرداخته ایم و برخی تفاوت های این سه گوشی هوشمند را بررسی می کنیم.
سه مدل گوشی هوشمند آخر اپل در حدود یک سال گذشته معرفی شده اند. iPhone X آخرین گوشی هوشمند اپل است که ظرف چند روز آینده رسما عرضه می شود. این گوشی اولین گوشی هوشمند تمام صفحه اپل است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۵ آبان

Apple برای افزایش سرعت تولید iPhone X از حدود یک ماه قبل از تامین کنندگاش خواسته است تا کیفیت و دقت قطعات سیستم Face ID را کاهش دهند. این کمپانی تصمیم گرفته است تا نظارت سختگیرانه خود را برای تولید Face ID کاهش دهد تا تولید کنندگان بتوانند با سرعت بیشتری قطعات مورد نیاز را ارائه کنند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۵ آبان

پاول چیکوف وکیل Telegram از تعیین جریمه‌ی 800 هزار روبلی این پیام رسان، توسط دادگاه مشینسکی شکایت کرد. به گفته‌ی وی این میزان جریمه به دلیل عدم رمزگشایی اطلاعات کاربران و در اختیار قرار ندادن اطلاعات حریم خصوصی کاربرانش در اختیار نیروهای امنیتی روسیه بوده است.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۵ آبان

متخصصان آمریکایی با همکاری نشریه ی Cult of Mac، نظرسنجی جالبی را در میان کاربران شبکه های اجتماعی برگزار کردند. پاسخ کاربران از این نظر سنجی نشان می‌دهد کدام رنگ از گوشی هوشمند iPhone X در میان کاربران محبوبیت بیشتری دارند و کدام رنگ را برای خرید انتخاب می‌کنند.

ادامه مطلب