ایران
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ آبان

وطن امروز از تحریم جدید خبر داده است:‌ انجمن جهانی موبایل بر خلاف اظهارات وزیر ارتباطات مبنی بر نبود مانعی برای حضور شرکت‌های ایرانی، نه‌تنها شرکت‌های ایرانی را راه نداد بلکه ورود هر شخص ایرانی را به این مجمع ممنوع کرد و این یعنی فصل جدید تحریم‌هایی که نه به موشک ربط دارد و نه به اتم بلکه می‌گوید ورود ایرانی ممنوع است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ آبان

مشترکان ایرانسل می‌توانند در سفر به 42 کشور جهان از سرویس رومینگ نسل چهار (LTE) استفاده کنند.
به گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان این اپراتور علاوه بر بهره‌مندی از گسترده‌ترین شبکه‌ی رومینگ بین‌الملل نسل سه در 145 کشور و با 268 اپراتور، این امکان را دارند که از سرویس رومینگ نسل چهار نیز در 42 کشور و 55 اپراتور استفاده کنند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ آبان

به گزارش مهر، براین اساس از امروز مشهد دومین شهری است که میزبان سرویس‌های دیگر اسنپ خواهد بود. کاربران می‌توانند با استفاده از سرویس اسنپ‌باکس بسته و مرسولات خود را در شهر جابه‌جا کنند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ آبان

Cisco، غول شبکه اعلام کرد که قصد دارد ۱/۹ میلیارد دلار برای تصاحب Broadsoft بپردازد، این شرکت ارتباطات رایانش ابری مستقر در مریلند که نرم‌افزارهایی برای سیستم های PBX، همکاری تیم‌ها و دیگر محصولات مرتبط سازمانی ایجاد می‌کند. اگرچه Cisco به خاطر مرکز اطلاعات و سخت‌افزارهای شبکه‌ای‌اش شناخته شده است، مدت‌ها است که قصد خود مبنی بر انتقال به یک شرکت نرم‌افزاری را اعلام کرده است. برای مثال چند ماه پس از خرید شرکت نرم‌افزاری Hyperconvergence با نام Springpath با قیمت 320 میلیون دلار، شرکت مدیریت عملکرد برنامه، AppDynamics را به مبلغ 7/3 میلیارد دلار از آن خود کرد. سال گذشته هم Cisco، شرکت Jasper را با مبلغ ۱/۴ میلیارد دلار خریداری کرد. Jasper سرویس رایانش ابری اینترنت چیزها است.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ آبان

سازنده‌ی نرم‌افزار امنیت سایبری روسیه، Kaspersky اعلام کرد که در حال تفویض "ابتکار عمل جامع شفافی" است، چرا که این شرکت تلاش می‌کند تا سوءظن‌ها مبنی براینکه نرم‌افزار آنتی ویروسی‌اش توسط دولت روسیه هک شده است، یا به آن نفوذ شده و به عنوان مسیری برای اخبار دسته اول جاسوسی آمریکا استفاده شده را پس بزند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ آبان

براساس گزارش جدید امروز صبح از App Annie، دانلود و درآمد برنامه‌ها در سه ماهه‌ی سال 2017 سطح رکوردها را شکست. این دانلودها در دو فروشگاه مهم اپلیکیشن، Apple App Store و Google Play به حدود 26 میلیارد دلار در سطح جهانی رسیدند که این 8 درصد بیشتر از مدت مشابه سال گذشته است. این ارقام شامل نصب مجدد یا به‌روزرسانی برنامه‌ها نمی‌باشد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ آبان

توسعه دهندگان پیام رسان محبوب WhatsApp به تازگی ویژگی جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده اند و کاربران می توانند با به روزرسانی برنامه به این تابع جدید دسترسی پیدا کنند. به نظر می رسد توسعه دهندگان قصد دارند تا این کاربری این پیام رسان را از حد و مزر یک پیام رسان شخصی فراتر ببرند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ آبان

یکی از بهترین راه ها برای بیان چند جمله و عبارت مهم در رابطه با یک موضوع، خلاصه کردن آن ها در یک تصویر است. شما با یک تصویر می توانید مفاهیم زیادی را در رابطه با موضوع مورد نظر فرد به مخاطب انتقال دهید و به زبان ساده می‌توان گفت: "ارزش یک تصویر بیش از هزار کلمه است".

ادامه مطلب