نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۴ آبان

این روزها Google در حال راه‌اندازی افزودنی‌های third-party برای Gmail است. این افزودنی‌های بومی به کاربر اجازه می‌دهد تا خدماتی مانند Asana، DocuSign، Trello، Wrike و مواردی دیگر را مستقیما به صندوق پستی خود ببرند و مهم نیست که کاربر سازمان است یا کاربری فردی.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۴ آبان

یکی از جدیدترین قابلیت‌های شبکه‌ی اجتماعی Instagram، امکان ارتباط همزمان دو فرد در گزینه‌ی لایو اینستاگرم است، با این امکان کاربران می‌توانند با یکی از دوستان خود هم‌زمان لایو بگیرند، درست همانند یک چت تصویری در نرم افزار‌های پیام رسان. این ویژگی از تاریخ 24 اکتبر در دسترس کاربران این شبکه قرار گرفته است.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۴ آبان

انگاره، جدیدترین ساخته ی مهدی بهرامی یکی از بازی‌سازان نخبه و مستقل کشور در شبکه ی جهانی استیم منتشر شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

ادامه مطلب
تکنولوژی
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۴ آبان

در یکی از پروازهای هواپیمایی Iberia اسپانیا، حدود 200 مسافر پرواز محصول جدید Samsung Galaxy Note 8 را به عنوان هدیه دریافت کردند. این خبر در تاریخ 23 اکتبر در وب سایت رسمی شرکت Iberia منتشر شده است. گفتنی است این هدیه به عنوان شروع همکاری مشترک میان سامسونگ و ایبریا توزیع شده است.

ادامه مطلب
نرم افزار
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ پنج شنبه ۴ آبان

کمپانی Samsung در حال کار بر روی به روزرسانی گوشی‌های هوشمند کمپانی با سیستم عامل Android 8.0 Oreo تا اوایل سال 2018 می باشد. این اخبار در وب سایت نمایندگی این کمپانی در ترکیه منتشر شده است. جزئیات بیشتر در مورد این خبر منتشر نشده است. گفتنی است در این سایت هیچگونه تاریخ عرضه و جدول زمانی به روزرسانی منتشر نشده اما انتظار می رود که Samsung Galaxy Note 8 و Galaxy S8، نخستین محصولاتی خواهند بود که به روز رسانی Android 8.0 Oreo را دریافت خواهد کرد.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ آبان

به گزارش ایبِنا و به نقل از روابط عمومی بانک ملی ایران، محمدرضا حسین زاده، مدیرعامل این بانک در این باره عنوان کرد: دنیای امروز، دنیای فین‌تک‌ها، استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای جدید است. امروز خدمات آی‌تی‌محور و دانش‌بنیان، رقیب بانک‌ها شده‌اند و اگر بانک‌ها نتوانند خدماتشان را با آنها تطبیق دهند، چه بسا در این رقابت بازنده باشند.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ چهارشنبه ۳ آبان

پنل اقتصاد دیجیتال به میزبانی وزارت ارتباطات در نمایشگاه تلکام برگزار شد. در این پنل محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات، ابوالحسن فیروزآبادی دبیر شورای عالی فضای مجازی و ناصر حکیمی معاون فناوری‌های نوین بانک مرکزی حضور داشتند.

ادامه مطلب