ایران
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳ مهر

به گزارش سایت رسمی وزارت ارتباطات، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار مطلبی در اینستاگرم از مردم خواست نظرات خود را درباره ی جدول پیشنهادی شرکت مخابرات درباره ی تعرفه ها اعلام کنند.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲ مهر

ابزاری برای ایجاد هویت آنلاین ایمن و سرویس پیام‌رسان خصوصی، به تازگی خبر از ایجاد سرویسی به نام Teams نموده است که امکان ایجاد چت گروهی رمزنگاری شده‌ی پایانه به پایانه را همانند Slack ارائه می‌دهد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۲۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲ مهر

پس از ایجاد مشکلات فراوانی که در خصوص به‌کارگیری کتابخانه‌ی فرانت‌اند React صورت گرفته بود، Facebook که دارنده‌ی این کتابخانه است، سرانجام تن به تغییر مجوز آن داد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲ مهر

در طول چند هفته‌ی گذشته و طبق بررسی‌های صورت گرفته، هزینه‌ی تعمیر گوشی‌های Plus شرکت Apple بر اساس مقیاس AppleCare+ بالاتر رفته است. همچنین هزینه‌ی تعویض صفحه‌نمایش مدل‌های 6S و حتی جدیدتر نیز به میزان ۲۰ دلار گران‌تر شده است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲ مهر

آخرین ThinkPadئی که شرکت Lenovo در نمایشگاه CES در ماه ژانویه‌ی گذشته معرفی کرده بود، به مقدار زیادی باریک‌تر و دارای ظاهری مدرن‌تر بوده است. اما این لپ‌تاپ همچنان برخی ویژگی‌های گذشته را همچنان در خود نگاه داشته است.

ادامه مطلب
ایران
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲ مهر

معاون توسعه‌ی مدیریت و جذب سرمایه‌ی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری از ارائه‌ی ۱۱۰ خدمت برای کاهش ریسک‌ سرمایه‌گذاری در حوزه‌‌ی های‌تک خبر داد و گفت: یکی از بانک‌ها هفته‌ی گذشته ۸۰ میلیارد تومان در یکی از اپلیکیشن‌های سفر سرمایه‌گذاری کرد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲ مهر

Baidu اعلام کرد سرمایه‌ای ۱/۵ میلیارد دلاری را که متمرکز بر حمایت از شرکت‌های فناوری فعال در زمینه‌ی خودروهای خودران هستند، اختصاص داد. این غول چینی که در حوزه‌ی ارائه‌ی خدمات جستجوی اینترنتی و تکنولوژی هوش مصنوعی شناخته شده است، در سال‌های اخیر به طور عمده بخش حمل و نقل خودران را در اولویت خود قرار داده است. بنابراین این اعتبار بودجه جای چندان تعجبی از جانب این شرکت ندارد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ يکشنبه ۲ مهر

امروز پلتفرم Google Cloud اعلام کرد از برخی از پردازنده‌های گرافیکی قدرتمند Nvidia بر روی موتور محاسبات Google پشتیبانی می‌کند. برای شروع این شرکت پردازنده‌های گرافیکی Nvidia K80 را که در حال ساخت هستند، در دسترس قرار می دهد. در عین حال این شرکت پشتیبانی از پردازنده‌های گرافیکی Nvidia P100 در حالت بتا را نیز همراه با مدل جدید قیمت‌گذاری پایدار راه‌اندازی می‌کند.

ادامه مطلب