امنیت
سارا محمد علیئی۱:۰ - ۱۳۹۶ شنبه ۱ مهر

به گزارش متخصصین آزمایشگاه کسپرسکی، ویروس جدیدی که هم اکنون گوشی های اندرویدی را تهدید می‌کند Svpeng نام دارد. این ویروس توانایی سرقت اطلاعات از کارت های بانکی قربانی را دارد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳۱ شهريور

HP Enterprise در نظر دارد حدود ۱۰ درصد کارکنان خود که ۵ هزار نفر از آنان را شامل می‌شود، تعدیل نماید. انتظار می‌رود این کاهش نیرو پیش از پایان سال جاری میلادی صورت گیرد.

ادامه مطلب
گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳۱ شهريور

Twitter بار دیگر اقدام به استخدام نیروی با سابقه‌ی اجرایی Google در شرکت خود کرده است. Patrick Pichette که از سال ۲۰۰۸ تا تابستان ۲۰۱۵ به عنوان رئیس ارشد مالی در Google مشغول به کار بوده، به زودی به Twitter ملحق خواهد شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳۱ شهريور

به نظر می‌رسد منازعه‌ی بلند مدت بر سر بخش کسب‌وکار تراشه‌ و حافظه‌های فلش شرکت Toshiba به پایان راه خود رسیده باشد. برنده نیز آن مجموعه‌ای نیست که شما فکرش را می‌کنید.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳۱ شهريور

امروز Nest مجموعه‌ای از محصولات امنیتی جدید خود را معرفی کرد که هدف همه‌ی آن‌ها حفاظت از منازل در مقابل سارقان است. بنابراین علاوه بر Nest Cam IQ Outdoor جدید، Nest Secure، سیستم امنیتی جدید و کاملا برجسته‌ی این شرکت نیز امروز راه‌اندازی شد.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳۱ شهريور

در روزهای اخیر شایعاتی منتشر شده مبنی بر اینکه Google در حال تهیه‌ی پیشنهادی برای خرید HTC می باشد؛ یا کل شرکت و یا بخش دستگاه‌های تلفن همراه آن. امروز Google رسما قصد خود را اعلام کرد: برخی کارمندان HTC، از جمله بسیاری از آن‌هایی که بر روی گوشی‌های همراه Pixel کار می‌کنند، در آینده به شرکت Alphabet ملحق خواهند شد. در عوض، Google مبلغ 1/1 میلیارد دلار به صورت نقد به این شرکت پرداخت می‌کند. انتظار می‌رود این معامله تا اوایل سال 2018 نهایی شود.

ادامه مطلب
سرگرمی
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ جمعه ۳۱ شهريور

امروز در مورد یکی دیگر از بازی های موفق ایرانی صحبت خواهیم کرد. کلوپ کارآگاهان بازی سه بعدی و در سبک ماجراجویی ست. داستان بازی همان طور که از اسم آن پیداست موضوعی کاراگاهی و جنایی دارد و قرار است توسط چندین کارآگاه به بررسی موضوعات مربوطه و کشف و حل پرونده ها بپردازد.

ادامه مطلب