گوناگون
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳ مهر

پس از به‌کارگیری دستیار صوتی Google در اسپیکرها و گوشی‌های هوشمند، حال این شرکت قصد دارد با تعامل نزدیک با سازندگان گجت‌ها، دکمه‌ی اختصاصی برای به‌کارگیری دستیار صوتی خود بر روی هدفون‌ها ایجاد نماید. اولین محصول با این قابلیت نیز هدفون Bose با هدست بلوتوث‌دار آن با نام QC 35 II خواهد بود.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
اندیشه سبز خزر۱۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳ مهر

iPhone 8 Plus رکورد جدیدی را با نمره ی کلی 94 از DxOMark Mobile ثبت کرد، دو نمره بالاتر از iPhone 8، همینطور این مدل بالاتر از Google Pixel و HTC U11 با نمره‌ی 90 قرار گرفت. در همین ارتباط باید اضافه کرد iPhone 8+ بالاتر از نمونه‌های قبلی یعنی iPhone 7 و 7+ قرار دارد که آن‌ها هم در این نمره‌دهی به ترتیب دارای امتیازهای 88 و 85 بودند.

ادامه مطلب
کسب‌وکار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳ مهر

Imagination Technologies، سازنده‌ی تراشه‌ی مستقر در بریتانیا که قبلا اجزاء گرافیکی تلفن همراه را برای Apple تأمین می‌کرد، با فروش خود به Canyon Bridge، شرکت سهامی خصوصی که در Silicon Valley مستقر است و توسط صندوق چینی با عنوان Yitai Capital حمایت می‌شود، موافقت کرد.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳ مهر

در حال حاضر Twitter نزدیک به چهار برابر کاربر فعال ماهانه بیشتر در خارج از آمریکا نسبت به داخل این کشور دارد، یعنی تقریبا 260 میلیون کاربر در مقابل 68 میلیون کاربر و این هفته Twitter خیلی بی سر و صدا برنامه‌ی جدیدی را در تلاش برای افزایش این تعداد کاربران راه‌اندازی کرد. این شبکه‌ی اجتماعی در حال آزمایش اپلیکیشن اندرویدی به نام Twitter Lite است، نسخه‌ای از اپلیکیشن Twitter که قرار است سبک‌تر باشد و با شبکه‌هایی دیتایی که کندتر هستند، بهتر کار کند.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳ مهر

برخلاف آن چه که اکنون تصور می‌شود، بحران اوبر از مدت ها پیش آغاز شده است. می توان گفت آغاز این بحران ها در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا شکل گرفت. هنگامی که مدیر عامل این کمپانی در تیم مشاوران ترامپ ظاهر شد. مخالفان این جهت گیری سیاسی با راه اندازی کمپینی با نام DeleteUber#، از کاربران خواستند تا با حذف اپلیکیشن این تاکسی آنلاین، مخالفت خود را با تراویس گالانیک، مؤسس و مدیرعامل پیشین این شرکت اعلام کنند. در واقع اولین بحران برای این کمپانی کاهش مشتری و جاماندن از رقابت با همتای خود یعنی Lyft آغاز شد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳ مهر

به نظر می‌رسد کاربران از ویژگی ها و قیمت محصول جدید کمپانی Apple رضایت ندارند به همین دلیل استقبال از این محصول در روز های اول پیش فروش با صف های طویلی روبرو نشد. تمام این شرایط دست به دست هم داده اند تا این غول تکنولوژی در هفته ی جاری با کاهش 43 میلیارد دلاری قیمت سهام خود روبرو شود.

ادامه مطلب
گوناگون
سارا محمد علیئی۵:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳ مهر

به گفته‌ی دانشمندانی از ایالات متحده، عسل یک محصول ایده آل است که می‌تواند همانند یک قرص جادویی برای بدن انسان مفید باشد. بر اساس تحقیقات این دانشمندان، خوردن یک قاشق عسل در طول روز می‌تواند به میزان قابل توجهی در بهبود سلامت فرد موثر باشد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۳:۰ - ۱۳۹۶ دوشنبه ۳ مهر

شرکت تحقیقاتی DxO به تازگی به بررسی و مقایسه ی دوربین پرچمداران جدید iPhone 8 و 8 Plus پرداخته است. بر اساس این بررسی این دو گوشی هوشمند در جایگاه اول قرار گرفته اند. iPhone 8 مجهز به دوربین 12 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.8 می باشد و iPhone 8 Plus دارای یک ماژول اضافی و یک لنز تله فوتو ( لنز با قابلیت فوکوس در فاصله‌های دور) برای دو حالت اپتیکال و پرتره می‌باشد.

ادامه مطلب