سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

هنگامی‌که LG اعلام کرد تلاش‌های فراوانی را در ساخت ربات‌های مجهز به هوش مصنوعی انجام داده، شوخی نکرده است. چراکه این شرکت الکترونیک بزرگ، در حال به صف کردن ربات‌های خود در نمایشگاه CES سال جاری است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

سرانجام Docks شانس خود را برای درخشش پس از تمام پورت‌های Apple در MacBookهای جدید و Thunderbolt‌‌ها به دست آورد. جای بسی شادمانی است که در حال حاضر، چرخ‌های سرمایه‌داری برای برآوردن نیازهای ساخت پورت‌ها نیز می‌چرخد. به عنوان مثال، اکنون سه درگاه Thunderblot OWC وجود دارد که به Line Dock در Indiegogo مشهور است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۵:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

شرکت Lenovo امروز از به‌روزرسانی سریِ لپ‌تاپ‌های ThinkPad در سال ۲۰۱۷ خبر داد. این به‌روزرسانی عبارت است از پردازنده‌های جدیدتر، ویژگی‌های احراز هویت بیشتر و ارتقاء ترک‌پدهایی که در مدل قبلی نقطه ضعف فراوان داشته است.

ادامه مطلب
سخت‌افزار
اندیشه سبز خزر۱۱:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

به گزارش DigiTimes شرکت Foxconn که به عنوان یکی از تولیدکنندگان iPhone و دیگر دستگاه های الکترونیکی بزرگ در تایوان شناخته می شود، در حال بررسی برنامه‌ی جدیدی است که از سه مرحله تشکیل شده و طی آن اتومامیک کردن شرکت‌ها و فرآیند تولید با نرم‌افزار و بخش‌های رباتیک داخلی، مد نظر قرار دارد.

ادامه مطلب
نرم افزار
اندیشه سبز خزر۹:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

رهبر سرویس ابری آمازون Amazon Web Services حدودا ۸۳ سرویس‌ را ارائه داد که برخی از آن‌ها متداول‌تر از بقیه می‌باشد. بدون هیچ سوالی، سرویس‌های محاسباتی و رایانشی EC2 و ذخیره‌سازی S3 در این میان محبوب‌ترند. شرکت مادر AWS، یعنی Amazon.com، از فروش همه‌ی خدمات AWS جلوگیری می‌کند، بنابراین به جای آن، کاربران AWS باید به عرضه‌ی گاه و بی‌گاه سرویس‌های AWS بسنده کنند.

ادامه مطلب
اپلیکیشن
سارا محمد علیئی۸:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

بر اساس اخبار جدید منتشر شده در رسانه ها تا آینده ای نزدیک پیام رسان محبوب WhatsApp، در گوشی های هوشمند با سیستم عامل های قدیمی تر کار نخواهد کرد. در این صورت میلیونها کاربر امکان ارسال پیام در این اپلیکیشن از دست خواهند داد.

ادامه مطلب
موبایل و تبلت
سارا محمد علیئی۷:۰ - ۱۳۹۵ سه شنبه ۱۴ دي

کمپانی BlackBerry Mercury در آینده ای نزدیک گوشی هوشمند و جدید خود را رونمایی خواهد کرد. البته هنوز تاریخ دقیقی از سوی این کمپانی اعلام نشده اما برخی از مشخصات این محصول در فضای مجازی منتشر شده است.

ادامه مطلب